Neee alsjeblieft niet. Geen DHL, DPD, GLS en co. Vind ze totaal niet vriendelijker, gooien meer met dozen. De dozen staan ongevraagd op de oprit, of achter je huis op een tafel bij pech in de regen. Als je vraagt waarom, ze willen de bus leeg anders moeten ze terug komen of pakketjes terug brengen naar depot. Zetten ze zelf krabbel en gooien het eegens neer. Hun afhaalpunt zit allemaal in bij kleine ondernemers (wat ik ze wel gun) die 17 a 1800 uur sluiten. Kun je het pas in het weekeinde ophalen, als je vrij bent. Mede door legitimatie plicht.Persoonlijk zou ik als CC of ander bedrijf zijnde opzoek gaan naar een andere distribiteur van goederen als zij simpelweg de afspraken niet nakomen. Zal vast duurder zijn dan bij PostNL, maar ik ervaar altijd betere service vanuit een DHL of DPD bijvoorbeeld.
Postnl zit hier in de Jumbo, onderdeel van de klantenservic. Hele dag open tot 20.00/2100 uur en op zondag ook geopend.
Als je in een klein dorpje woont op het platteland, ben je blij met afhalen op Postnl locatie.
Wat gewoon klote is, bovenop de extra BF drukte, is dat er extra besteld is door winkelsluiting door burgemeesters in de grote steden. Dat komt in de media ook als argument terug. Laat die rolcontainters, vanaf dat moment, dan als eerste staan, werk eerst alle vooraf aangemelde containers op. Maar zoals vermoed, david vs goliat klant.
CC, bedankt voor de vroegtijdige openheid en hou het hoofd koel. Sterkte met de extra kopzorgen en meerwerk.