• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Persoonlijk zou ik als CC of ander bedrijf zijnde opzoek gaan naar een andere distribiteur van goederen als zij simpelweg de afspraken niet nakomen. Zal vast duurder zijn dan bij PostNL, maar ik ervaar altijd betere service vanuit een DHL of DPD bijvoorbeeld.
Neee alsjeblieft niet. Geen DHL, DPD, GLS en co. Vind ze totaal niet vriendelijker, gooien meer met dozen. De dozen staan ongevraagd op de oprit, of achter je huis op een tafel bij pech in de regen. Als je vraagt waarom, ze willen de bus leeg anders moeten ze terug komen of pakketjes terug brengen naar depot. Zetten ze zelf krabbel en gooien het eegens neer. Hun afhaalpunt zit allemaal in bij kleine ondernemers (wat ik ze wel gun) die 17 a 1800 uur sluiten. Kun je het pas in het weekeinde ophalen, als je vrij bent. Mede door legitimatie plicht.

Postnl zit hier in de Jumbo, onderdeel van de klantenservic. Hele dag open tot 20.00/2100 uur en op zondag ook geopend.

Als je in een klein dorpje woont op het platteland, ben je blij met afhalen op Postnl locatie.

Wat gewoon klote is, bovenop de extra BF drukte, is dat er extra besteld is door winkelsluiting door burgemeesters in de grote steden. Dat komt in de media ook als argument terug. Laat die rolcontainters, vanaf dat moment, dan als eerste staan, werk eerst alle vooraf aangemelde containers op. Maar zoals vermoed, david vs goliat klant.

CC, bedankt voor de vroegtijdige openheid en hou het hoofd koel. Sterkte met de extra kopzorgen en meerwerk.
 
De scangrip Wheel stand stond al lang op mijn verlanglijstje. Cc bedankt voor de mooie aanbieding(en).
 

Bijlagen

  • A5B57189-B7B0-4D16-8100-9477BA29BF81.jpeg
    A5B57189-B7B0-4D16-8100-9477BA29BF81.jpeg
    216,5 KB · Weergaven: 233
Hier ook (tot nu toe) alleen maar goede ervaringen met PostNL en juist niet met DHL, DPD e.d. Toppunt was een bestelling van Bax Shop met DHL die 3 weken lang kwijt is geweest. Dus wat mij betreft ook alsjeblieft niet overstappen.
Valt mij ook altijd op dat alle DPD en DHL bussen rondom vol deuken zitten. Dat moeten allemaal echte rouwdouwers zijn. o_O
 
  • Leuk
Reactions: Hean
Het zijn ook wel uitzonderlijke omstandigheden. Soms gaat er wel eens iets mis. Hopelijk leren ze ervan en gebeurt het volgende keer niet meer.

Mijn pakket is trouwens vandaag bezorgd door de buurvrouw dus ik ook weer blij.
 
Dat klopt, maar dat komt doordat het ons gelukt is om via een alternatieve, officieuze route een aantal pakketten bij PostNL te krijgen. En daar zijn wij iemand heel erg dankbaar voor. ;)
En dan ben ik jullie dankbaar dat bij die aantal pakketten mijn pakket zit :) goed bezig CC!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Hier ook (tot nu toe) alleen maar goede ervaringen met PostNL en juist niet met DHL, DPD e.d. Toppunt was een bestelling van Bax Shop met DHL die 3 weken lang kwijt is geweest. Dus wat mij betreft ook alsjeblieft niet overstappen.
Valt mij ook altijd op dat alle DPD en DHL bussen rondom vol deuken zitten. Dat moeten allemaal echte rouwdouwers zijn. o_O
Klopt precies wat je zegt. PostNL en Ups zijn volgensmij de enigste fatsoenlijke bezorgdiensten.
 
DHL is ook niet zo'n lekkere partij
Ook vandaag een pakket zogenaamd bezorgd
Ik was thuis, niets gezien en ik heb uitzicht op de voordeur
Klantenservice volledig onbereikbaar
 
Hé, ik krijg nu bericht dat er morgen 2 van de 3 pakketten bezorgd gaan worden, waaronder die van CC:)

Ik wacht met smart af of het dit keer wel bezorgd word door PostNL
 
Weet niet of je links van buitenaf mag posten, maar hier is een klein linkje ivm post.nl

 
ach mijn zending is na bijna een week nog niet ontvangen of verwerkt door postnl, in tegenstelling tot mijn pakketje van medische spullen die ik gisteren bestelde en vanochtend binnenkreeg.
ik heb geen haast, zal wel binnenkomen binnenkort, postnl is iets zuiniger op de pakketten dan andere vervoerders.
 
Vandaag mijn pakket ontvangen. Woollywormit wash mitt te gebruiken voor de wielen en een CSF absorber microfiber
drying towel ter aanvulling van hetgeen ik al heb. Het is nog steeds erg druk bij Post nl denk ik, want ik kreeg nog maar amper de kans
om de deur van het slot te halen. Pakketje stond voor de deur en bezorger zat al weer bijna in de auto !! Veel succes voor iedereen
die nog wachtende is. Juultje 16
 
  • Leuk
Reactions: Alex_G
ach mijn zending is na bijna een week nog niet ontvangen of verwerkt door postnl, in tegenstelling tot mijn pakketje van medische spullen die ik gisteren bestelde en vanochtend binnenkreeg.
ik heb geen haast, zal wel binnenkomen binnenkort, postnl is iets zuiniger op de pakketten dan andere vervoerders.
Heb hier ook een zending die al bijna een week op status onbekend staat, terwijl een zending die wat korter geleden is verstuurd vanaf dezelfde locatie wel binnen is.

Nouja, hopelijk dat alles uiteindelijk op zijn plek terrecht komt, dat is het belangrijkste. :)
 
Weet iemand of nieuwe zendingen ook zo te lijden hebben onder de problemen van PostNL? Ik zou een bestelling moeten plaatsen, maar ik vraag me af of het niet beter is om nog af te wachten tot begin volgende week in de hoop dat de drukte wat afgenomen is.
 
ach mijn zending is na bijna een week nog niet ontvangen of verwerkt door postnl, in tegenstelling tot mijn pakketje van medische spullen die ik gisteren bestelde en vanochtend binnenkreeg.
ik heb geen haast, zal wel binnenkomen binnenkort, postnl is iets zuiniger op de pakketten dan andere vervoerders.
Mijn pakketje van carclean is ook nog onbekend bij postNL. Heb er geen haast mee.
Dinsdag telefonisch om 15.30een medische bestelling gedaan (Mediq), en die werd de volgende werkdag thuis bezorg. Ben op dit opzicht dan wel tevreden dat PostNL aan medische pakketjes wel een soort van voorrang geeft.