• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Kunnen jullie niets aan doen mannen, ik wacht lekker geduldig af en had niets anders verwacht bij postnl dat de grote jongens voor gaan, het blijft tenslotte een commercieel bedrijf die zoveel mogelijk winst willen persen
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Het is inderdaad jammer dat het zo moet gaan maar ik denk dat jullie er meer last van hebben als forum leden.

Zoals al eerder is gezegd is het wachten op producten leuker als in de kast laten staan.
 
Bedankt voor dit inzicht Carclean en @GuidoA om dit ook hier te delen.
Ik ben zelf niet boos of gefrusteerd. Ik weet dat het niet reëel is om rond Black Friday je pakket de volgende dag te verwachten, zoals we gewend zijn. Ik heb ook zelf aangegeven dat mijn pakket later geleverd mag worden. Maar ik kan me zeker voorstellen dat veel andere klanten wel onaangenaam verrast zijn door dit soort levertijden, terwijl het de rest van het jaar wel zo goed gaat.

Dit soort informatie scheelt voor iedereen. En heel terecht om PostNL te wijzen op deze vreemde praktijken om meer te rekenen voor minder service en de duidelijke aanwijzingen dat er (grote) klanten voorgetrokken worden... :worried:
 
En ondertussen heb ik iets in Slovenië besteld dat gisteren om 13:00 verzonden is en vandaag rond dezelfde tijd bezorgd wordt (DHL)... :joy:

Dit is wel erg extreem van PostNL. Dat het druk is moge duidelijk zijn, maar dan zeggen dat je niet meer de minimaal aantal containers op kan halen duidt er zeker op dat andere bedrijven een voetje voor hebben.

Desondanks zoals altijd kudo's voor de transparantie van Carclean! Mijn bestelling was sowieso een voorraad aanvulling dus het komt allemaal wel ;).
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Pakket gisteren aangekomen in België zat ook een foam set in had hierover ge appt foto's van 3 pistolen doorgeven blijkbaar hadden ze geen passende connetor doch zat er toch een nippel van 1/4 buitendraad in welke netjes past. Zo alles top
 
Kunnen de klanten wies pakketje(s) niet zijn opgehaald op de hoogte gebracht worden eventueel?
Mocht je een tracking email hebben dan is deze in ieder geval ingepakt anders had je die tracking mail niet gehad.
De vraag is alleen of het pakket nog bij ons is of dat het wel bij PostNL is maar dat ze die nog niet gesorteerd hebben.
 
Het is blijkbaar overal hetzelfde.

Bpost krijgt de orders ook niet verwerkt en vraagt dan maar aan de klanten om de pakketten op te halen in de postpunten. Echter wordt er aan de handelaars wel €1 per pakket EXTRA verzendkosten aangerekend als compensatie voor de werkuren van de postbodes.

De wereld draait helemaal door
 
Vandaag dus netjes mijn BF bestelling mogen ontvangen, netjes zoals ik verzocht had op de laatst mogelijke datum die ik aan kon geven. Ik besef dat ik hier heel veel geluk mee heb gehad, omdat mijn rolcontainer toevallig net wel op tijd is opgehaald. Maar wat mij betreft is gewoon alles volgens planning geleverd zowel door Carclean als door PostNL. En zelfs inclusief pepernoten. Ik verwacht geen presentjes bij speciale acties hoor ;)
Maar weer bedankt team Carclean, een pluim voor hun inspanningen in deze drukke dagen en veel sterkte met alle frustraties met PostNL.
 
  • Leuk
Reactions: TWA
Inmiddels geeft PostNL aan dat zij extra aanbod van pakketten hebben i.v.m. de burgemeersters die in hun steden het winkelen afgeraden hebben en de klanten hebben geadviseerd online te bestellen.
Wel bijzonder dat PostNL meteen die vrijdag al zijn andere vaste contract-klanten in de steek liet.
 
Het jammere van dat hele postNL is het management en beleid.
Bij ons staat altijd dezelfde bezorger met grote interesse de garage in te loeren als er weer een doos van CC afgeleverd wordt. Heb nog nooit iemand zo blij gezien als toen ik er voor hem een keer een sample Spray & Wipe en Bugsquash met twee Peluche verde's uit toverde.
Aangezien ik nog offshore zit heb ik helemaal geen haast met de Black Friday bestellingen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Timm
Ik zit ook nog te wachten op mijn bestelling en ook ik heb bv al 2x besteld bij de Bijenkorf waarbij zelfs al retouren (maw die hebben ze daar ook al binnen) zijn verwerkt!
Kijk ik neem niemand van CC wat kwalijk want ik snap de situatie maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
 
En weer een aanpassing wbt de bezorg afspraak :)

Het wordt nu echt leuk met alle berichtgeving hieromtrent. Wanneer komen de kamer vragen? Ik ga de popcorn in de magnetron doen.......

EE87225C-B76A-422B-A9A7-4922BB4F1D88.gif
B8FB7B82-A934-4A23-B096-B80CD08A9F42.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk zou ik als CC of ander bedrijf zijnde opzoek gaan naar een andere distribiteur van goederen als zij simpelweg de afspraken niet nakomen. Zal vast duurder zijn dan bij PostNL, maar ik ervaar altijd betere service vanuit een DHL of DPD bijvoorbeeld.

Meestal duurt het daar een dagje langer, maar kun je exact volgen waar je pakket is. Ook hebben zij naar mijn idee minder last van zulke problemen.

Ik bedoel hier niks negatiefs mee naar CC toe, want CC heeft wél een super service!:)
 
Volledig mee eens. CC is top. Ik kreeg dezelfde dag een bericht dat mijn bestelling verwerkt is. Wat ik niet had verwacht met deze drukte.
had bij g-star besteld en binnen 24 uur werd het al thuis bezorgd via DHL. Werkt zoveel beter en ook de service is vele malen beter. Als post.nl het niet heeft opgehaald wordt er genoemd dat het nog niet is aangemeld bij post.nl wat erop lijkt dat het aan de verkoper ligt. Als je je klacht doet bij post.nl trekken ze hun handen ervan af. Ronduit slecht vanuit post.nl

ik hoop dat CC niet tegen al te veel shit over hun geen krijgen van klanten die geen begrip hebben voor de situatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
DHL neemt op moment gezien de drukte ook geen nieuwe klanten aan dus we moeten er gewoon even doorheen. Is de eerste keer dat dit op deze schaal gebeurd
 
Hehe, ben ik ineens ook op de hoogte hoe het komt dat ik mijn pakket nog niet heb ontvangen .
Ik heb op Black Friday letterlijk om 0005u ofzo mijn bestelling ingegeven, afgerond en betaald.
Ik zal dus geen geluk hebben met de container waar mijn pakket in zit.
Morgen zijn we ondertussen donderdag en nog niets ontvangen.
Gelukkig ben ik gans de maand december thuis, want mijn shampoo is op en met Dreft ga ik niet beginnen wassen :joy:
Mijn wagen is vorige week nog gewassen, maar die van mijn vrouw moet dringend gewassen worden!
CC kan hier niets aan doen, hopelijk wordt het pakket snel geleverd.

PostNL is trouwens niet de enige waar het bij mankeert hoor mannen. Vorige lockdown had ik nieuwe fietsschoenen besteld. Lokaal bij een fietsenhandelaar. Die stuurt dat op met Bpost 24u. 3 weken later heb ik het pakketje mogen ontvangen :joy:
Ik was dan ook nog eens in Paasverlof met schitterend weer. Er is die periode dus niet gefietst jammer genoeg.