Ik heb je account, mail en IP geblokkeerd. Heb ik je zo goed kunnen helpen?ja die klacht heb ik ook CC!
@carclean Wat gaan we daar aan doen?
Ik heb je account, mail en IP geblokkeerd. Heb ik je zo goed kunnen helpen?ja die klacht heb ik ook CC!
@carclean Wat gaan we daar aan doen?
Haha hardop gelachen met een klein beetje angst in de broekIk heb je account, mail en IP geblokkeerd. Heb ik je zo goed kunnen helpen?
Haha, dat dacht je! Wij hebben de mails al binnen hoor.Dit jaar geen gedoe over geen gratis presentjes ontvangen HEERLIJK.
Darwin heeft sommige mensen echt een beetje in de steek gelaten. Enige evolutie in deze is ver te zoeken.Haha, dat dacht je! Wij hebben de mails al binnen hoor.
Ze geven aan dat het niet zo is maar ik ben zelf overtuigd dat bedrijven zoals BOL en Coolblue een speciale status hebben bij PostNL. En ik snap dat ook, dat zijn zulke grote accounts die zo belangrijk zijn voor de bedrijfsvoering dat je wel moet als PostNL zijnde. Wat wij brengen is een schijntje vergeleken met zulke bedrijven. Die je wil niet naar de concurrent jagen.Grappige is dat ik iets bij Bol bestelde met de mogelijkheid om dezelfde dag te leveren en die was keurig op dezelfde dag en beloofde tijd. Even een syntax error momentje.......die snapte ik even niet.
De harde werkers bij PostNL hebben het echt heel druk. Ik heb wat besteld bij andere online webshops (lampjes, dingetjes en prullaria) tijdens Black Friday en die bestellingen stonden eerst op vandaag bezorgen naar wellicht ergens deze week. Of ineens terug naar "nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL" (Carclean bestelling) Grappige is dat ik iets bij Bol bestelde met de mogelijkheid om dezelfde dag te leveren en die was keurig op dezelfde dag en beloofde tijd. Even een syntax error momentje.......die snapte ik even niet.
Maarja.....we gaan gewoon verder met ademen. Komt allemaal goed. Toch?
Ze geven aan dat het niet zo is maar ik ben zelf overtuigd dat bedrijven zoals BOL en Coolblue een speciale status hebben bij PostNL. En ik snap dat ook, dat zijn zulke grote accounts die zo belangrijk zijn voor de bedrijfsvoering dat je wel moet als PostNL zijnde. Wat wij brengen is een schijntje vergeleken met zulke bedrijven. Die je wil niet naar de concurrent jagen.
Volgens mij heeft PostNL het een beetje te druk haha.. Mijn 3 bestellingen waaronder 1 van Carclean zijn allen "nog niet ontvangen door PostNL".
Bij 1 staat al dagenlang is vertraagd bezorgtijd onbekend.
De ander staat bezorging vandaag maar is nog niet ontvangen door PostNL?
En de laatste van Carclean wordt constant doorgeschoven naar "morgen tussen 11:00-18:00" maar nog niet ontvangen door PostNL.
Iets teveel hooi op hun vork? Achja, we wachten rustig af haha