• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Ja zelfs Postnl word het wat teveel:joy:

Screenshot_20201129-204202_Chrome.jpg
 
Ik was uiteraard weer te laat, vergeten dat het dezelfde dag weer afliep. Dikke bestelling in gedachten, maar goed.
 
De harde werkers bij PostNL hebben het echt heel druk. Ik heb wat besteld bij andere online webshops (lampjes, dingetjes en prullaria) tijdens Black Friday en die bestellingen stonden eerst op vandaag bezorgen naar wellicht ergens deze week. Of ineens terug naar "nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL" (Carclean bestelling) Grappige is dat ik iets bij Bol bestelde met de mogelijkheid om dezelfde dag te leveren en die was keurig op dezelfde dag en beloofde tijd. Even een syntax error momentje.......die snapte ik even niet.

Maarja.....we gaan gewoon verder met ademen. Komt allemaal goed. Toch?
 
Ik heb wegens omstandigheden; spijtig genoeg, niet kunnen profiteren van de BF aanbiedingen. Ik ga mijn bestelling dan maar aan het einde van deze week plaatsen in de hoop dat de grote drukte overal al een beetje door is
 
  • Leuk
Reactions: LAWRENCIO_XD
Grappige is dat ik iets bij Bol bestelde met de mogelijkheid om dezelfde dag te leveren en die was keurig op dezelfde dag en beloofde tijd. Even een syntax error momentje.......die snapte ik even niet.
Ze geven aan dat het niet zo is maar ik ben zelf overtuigd dat bedrijven zoals BOL en Coolblue een speciale status hebben bij PostNL. En ik snap dat ook, dat zijn zulke grote accounts die zo belangrijk zijn voor de bedrijfsvoering dat je wel moet als PostNL zijnde. Wat wij brengen is een schijntje vergeleken met zulke bedrijven. Die je wil niet naar de concurrent jagen.
 
De harde werkers bij PostNL hebben het echt heel druk. Ik heb wat besteld bij andere online webshops (lampjes, dingetjes en prullaria) tijdens Black Friday en die bestellingen stonden eerst op vandaag bezorgen naar wellicht ergens deze week. Of ineens terug naar "nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL" (Carclean bestelling) Grappige is dat ik iets bij Bol bestelde met de mogelijkheid om dezelfde dag te leveren en die was keurig op dezelfde dag en beloofde tijd. Even een syntax error momentje.......die snapte ik even niet.

Maarja.....we gaan gewoon verder met ademen. Komt allemaal goed. Toch?

Ze geven aan dat het niet zo is maar ik ben zelf overtuigd dat bedrijven zoals BOL en Coolblue een speciale status hebben bij PostNL. En ik snap dat ook, dat zijn zulke grote accounts die zo belangrijk zijn voor de bedrijfsvoering dat je wel moet als PostNL zijnde. Wat wij brengen is een schijntje vergeleken met zulke bedrijven. Die je wil niet naar de concurrent jagen.

Hier nog eentje. Ik heb drie bestellingen gedaan bij drie verschillende winkels die alledrie via PostNL versturen.
De eerste op donderdagmiddag, de tweede om 0:15 vrijdagmorgenvroeg bij CC (om vervolgens alsnog naast de pot te pissen voor een pot Graphene :joy: ) en de derde op vrijdagavond na 22:00. Drie keer raden welke er netjes op zaterdagmiddag werd bezorgd.. Juist ja die bestelling van vrijdagavond.
Sterker nog de twee andere bestellingen geeft track and trace aan dat PostNL ze nog steeds niet ontvangen heeft.
#Schiet mij maar lek :confused:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Volgens mij heeft PostNL het een beetje te druk haha.. Mijn 3 bestellingen waaronder 1 van Carclean zijn allen "nog niet ontvangen door PostNL".

Bij 1 staat al dagenlang is vertraagd bezorgtijd onbekend.
De ander staat bezorging vandaag maar is nog niet ontvangen door PostNL?:p
En de laatste van Carclean wordt constant doorgeschoven naar "morgen tussen 11:00-18:00" maar nog niet ontvangen door PostNL.

Iets teveel hooi op hun vork? Achja, we wachten rustig af haha
 
Volgens mij heeft PostNL het een beetje te druk haha.. Mijn 3 bestellingen waaronder 1 van Carclean zijn allen "nog niet ontvangen door PostNL".

Bij 1 staat al dagenlang is vertraagd bezorgtijd onbekend.
De ander staat bezorging vandaag maar is nog niet ontvangen door PostNL?:p
En de laatste van Carclean wordt constant doorgeschoven naar "morgen tussen 11:00-18:00" maar nog niet ontvangen door PostNL.

Iets teveel hooi op hun vork? Achja, we wachten rustig af haha

 
Is zeker leuk even te zien zo'n kijkje achter de schermen. En begrijpelijk dat het iets langer kan duren, zag wel mijn Car Dryer in beeld :grinning: