• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Bedankt allemaal!

En, jawel, we hebben er weer één!

Is mijn order niet verzonden? Dat was niet de afspraak! Ik wil een tegemoetkoming.

Nee lieve forumleden, dit is geen grap van deze klant. Hij is serieus.

200.gif
200.gif
200.gif
 
Deze beste persoon is zo enorm enthousiast over zijn bestelde producten, zodanig dat hij teleurgesteld is omdat hij het niet gelijk kan gebruiken.
Daarnaast ben je een enorme pannenkoek en heb je qua inlevingsvermogen een tijdje onder een steen geleefd gezien alle waarschuwingen over levering problemen door drukte (zowel webshops en PostNL) . Tevens komt er een pop-up voordat je besteld met de melding dat het wat langer kan duren dan normaal. Hij kon het dus weten dat e.e.a. niet direct afgehandeld zou kunnen worden. Ik vraag me af wat je dan nog meer moet doen. In mijn ogen ben je dan een zielige droef toeter.

Ik vraag me af hoe deze persoon reageert als er een serieuze teleurstelling is te verwerken? En dan ook gelijk om compensatie vragen. OMG.....

394C7626-C40C-461A-B981-0A624541FDA6.gif

Jammer......

Overigens, doe je ook aan compensatie als een levering te snel geleverd wordt? Ik kan e.e.a. namelijk niet goed verwerken als PostNL te vroeg voor de deur staat. En dat is tot nu toe altijd gebeurt. Dat was ook niet de afspraak :p
Ik wil geld! Doekoe!!!

3B63BBD3-95CC-45D3-BA39-C5D11D3C5C9F.gif
 
Laatst bewerkt:
Snap dit soort mensen ook niet hoor, iedereen zou onderhand moeten weten dat je rond deze drukte meer geduld moet hebben.
Misschien is het voor mij makkelijk om te zeggen omdat ik er iedere dag mee te maken heb aangezien ik werkzaam ben in de e-commerce branche.
PostNL annuleert nu zelfs collectieritten bij hun klanten omdat ze de drukte niet aankunnen in de sorteercentra, spreek regelmatig met onze accountmanager van PostNL, vorig jaar was het al een drukte met BF, dit jaar nog gekker.
Heb geduld , gaat allemaal goedkomen :)
 
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Ik ben inmiddels wel wat gewend, ik weet dat ze er tussen zitten. Maar ik vraag me dan echt af onder welke steen ze vandaan komen.
200.gif


We hebben dit jaar er extra op gelet om er voor te zorgen dat het duidelijk is dat we niet dezelfde dag kunnen verzenden. Het stond in de nieuwsbrief onderop, het stond op onze Black Friday pagina, het stond in de USP banner op de site. Het stond bij de USP's tijdens de checkout.

We toonden banners boven de winkelwagen en boven de checkout, we hebben een Facebookbericht geplaatst om het apart te vermelden. Wat moet je dan nog meer doen?

200.gif

En dat hebben we gedaan voor de mensen die uit zichzelf niet snappen dat het op Black Friday nogal druk is voor de webshops en PostNL. Want ook PostNL is meer dan eens in het nieuws geweest om te melden dat de een flink capaciteitstekort gaan krijgen door de extreme drukte. Er zijn door PostNL miljoenen stukgeslagen op verschillende campagnes, maar nog zijn er mensen die het gemist hebben. :confounded:

Maar ja, we hebben ook klanten die achteraf bij ons gaan mopperen dat bepaalde dozenschuivers een nóg iets scherpere aanbieding hebben en vragen om compensatie. Die zijn er ook. o_O
200.gif

Wij knallen in de tussentijd onverminderd door hoor. En geen zorgen over mij: I'm ok! :laughing:
200.gif
 
Ik moet iets meer geduld hebben, was ook laat met bestellen, pas om 06:00 ;) :joy:
Stond eerst vandaag ontvangen tussen 08:15-11:00 en nu dinsdag.
Screenshot_20201128-115721_PostNL.jpg
 
Ik had geen speciale BF actieproducten, alleen spullen die toch al op mijn verlanglijstje stonden. Ik heb dus pas op mijn gemakje rond 9:30 besteld en toen ik de mogelijkheid kreeg om een bezorgdag te kiezen voor de woensdag gekozen (de laatst mogelijke optie). Ik neem niet aan dat er feitelijk iets te kiezen valt rond Black Friday, maar wou alleen aangeven dat ik geen haast heb (nog later is ook prima hoor) ;)