Flink kunnen investeren, de grootste bestelling(en) geplaatst. Morgen (lees: later vandaag hahahah) nog even rustig rondneuzen. Voor nu succes daar met alles
Dan zijn die ook al helaas op. Sorry!Ik kan deze jammer genoeg niet in mijn winkelwagen krijgen. "Product dat u probeert toe te voegen is niet beschikbaar"
Nee, dit keer niet. Wel even getwijfeld maar zag niet echt de meerwaarde van een ander kleurtje en dekseltje dan de potten die ik nu heb.WA waxje besteld, Patrick?
Bij mijn weten enkel en alleen aan te brengen met een Foamer.Nu tijdens het bestellen is mijn oog gevallen op de Nanolex Washcoat .
Nu is mijn vraag.. is dit ook goed aan te brengen zonder hogedruk spuit / foam lans?
Ik was de auto namelijk in een wasbox want voor de deur is geen optie.
Ik mag hier eigen producten gebruiken en sta er voor open om een Orion Super Foamer Alkaline 6 liter aan te schaffen.
Mocht iemand dit weten lees ik het graag voordat ik op bestellen druk.
Groetjes Bernhard
Bedankt voor je reactie, hopen dat het werkt met de handpomp , bevalt dus goed de washcoat?Bij mijn weten enkel en alleen aan te brengen met een Foamer.
meteen aanschaffen die foamer. Fijn spul namelijk die washcoat. Vanmorgen ook gelijk een grootverpakking aangeschaft
Nadat ik een sample heb mogen proberen.
Bedankt voor je reactie, hopen dat het werkt met de handpomp , bevalt dus goed de washcoat?