• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Geen probleem, dan proberen we de volgende keer opnieuw :) De andere items zijn mooi besteld dus ik kan weer aan de slag :innocent:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Jup, bestelling ook geplaatst! Zin in!
binnenkort de oude Corsa van mijn vriendin verkoop-klaar maken. Daar had ik nog wat voor nodig heb ik haar maar wijsgemaakt ;) thanx CC. Volgensmij een van de weinige bedrijven waar je echt mooie acties hebt!
 
  • Leuk
Reactions: SpeeDJ en Dibbuz
Goedemorgen Allemaal,

Ik sta ook op het punt om een mooie bestelling weer te plaatsen, toevallig zijn alle was spullen weer bijna op.
Nu ben ik opzoek naar een detailer na het wassen.
Ik gebruik nu Nanolex final finish, dit bevalt goed en geeft een mooi resultaat.

Nu tijdens het bestellen is mijn oog gevallen op Nanolex Washcoat .
Nu is mijn vraag.. is dit ook goed aan te brengen zonder hogedruk spuit / foam lans?
Ik was de auto namelijk in een wasbox want voor de deur is geen optie.

Ik mag hier eigen producten gebruiken en sta er voor open om een Orion Super Foamer Alkaline 6 liter aan te schaffen.

Mocht iemand dit weten lees ik het graag voordat ik op bestellen druk.

Groetjes Bernhard
 
Nu tijdens het bestellen is mijn oog gevallen op de Nanolex Washcoat .
Nu is mijn vraag.. is dit ook goed aan te brengen zonder hogedruk spuit / foam lans?
Ik was de auto namelijk in een wasbox want voor de deur is geen optie.

Ik mag hier eigen producten gebruiken en sta er voor open om een Orion Super Foamer Alkaline 6 liter aan te schaffen.

Mocht iemand dit weten lees ik het graag voordat ik op bestellen druk.

Groetjes Bernhard
Bij mijn weten enkel en alleen aan te brengen met een Foamer.

meteen aanschaffen die foamer. Fijn spul namelijk die washcoat. Vanmorgen ook gelijk een grootverpakking aangeschaft
Nadat ik een sample heb mogen proberen.
 
Ook maar voorraad aanvulling besteld, en een Incredibrush Flat. Ik hoop dat die inderdaad beduidend 'flatter' is dan dan de Gyeon wheel brush. Nu de winterset (18 inch) er op zit zit er nog maar heel weinig ruimte tussen velgbed en de nieuwe 362mm schijven met 4-pot TTRS klauwen :D. Zelfs met de zomerset (19 inch) kom ik niet tussen de klauw en het velgbed met de Gyeon borstel.
 
Bij mijn weten enkel en alleen aan te brengen met een Foamer.

meteen aanschaffen die foamer. Fijn spul namelijk die washcoat. Vanmorgen ook gelijk een grootverpakking aangeschaft
Nadat ik een sample heb mogen proberen.
Bedankt voor je reactie, hopen dat het werkt met de handpomp:) , bevalt dus goed de washcoat?
 
Vannacht om 0:15, wakker geschrokken en gelijk naar mijn PC gelopen en o.a. de maestro car blower besteld.

Vanmorgen al een track and trace ontvangen, Ik ben nog steeds bij iedere bestelling aangenaam verrast door de snelheid van verzenden en communicatie.

Kudos cc