• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Nou ik ben er uit!!!. Foamgun gekocht. En plakband......Super blij mee. Ik heb echt van alles in mijn mandje gehad en weer verwijderd. Dat kan twee dingen beteken. Besluitenloosheid of eigenlijk al te veel op voorraad hebben. Ik ben bang het laatste.

De foamgun is gewoon een hele goede aanbieding. En eerlijk gezegd had ik een Ali exemplaar van net 10 euro met niet echt een mooie foamkarakter. Ik heb mijzelf getrakteerd op een hele mooi foamert.....en plakband.

200.gif
 
Hier ook overstag gegaan voor de foamer :D zeker een hele goede aanbieding !
Ik foamde ook al die tijd nog met een Chinese variant.. maar die heeft wel zijn beste tijd gehad en kan straks mooi de kast in
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Nou inderdaad zeg, allemaal blije mensen hier omdat ze geld hebben uitgegeven aan mooie spullen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag wel al de track en trace ontvangen, maar nog niet ontvangen door Postnl is de status.
Vanwege drukte bij Postnl verwacht ik mijn bestelling ook nog niet morgen, geen probleem, dat weten we nu eenmaal met de drukte rondom black friday
 
Ik heb ook maar een kleine bestelling gedaan.
Omdat het zo tegen het einde van de dag is, moet ik denk ik wel een paar dagen wachten voordat deze geleverd wordt.

Geduld is een schone zaak :)
 
Ik heb mijn bestelling(combi bestelling samen met mijn nichtje) een paar minuten na middernacht laten doen, en heb ook al een track & trace code, maar tot mijn verrassing moet ik het zelf morgenmiddag ophalen bij Post.nl.