• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

27 november 2020: Black Friday bij Carclean.com met spectaculaire aanbiedingen!

Laten we het hopen. Al zag ik op de ring deurbel dat hij gelijk instapte en wegreed.

Helaas kon ik de ring niet beantwoorden toen die aanbelde.
Hoop dat je gelijk hebt.
 
Laatst bewerkt:
Mijn bestelling staat nog in de wacht sinds vrijdagavond.. Gelukkig? de komende weken toch geen tijd om iets aan de auto te doen. Natuurlijk wel benieuwd naar de (voor mij) nieuwe producten!
 
Ah, wat lief van onze vrienden van PostNL. Een videootje met sorry en een unieke code om een goedmakertje uit te zoeken. Een proefabonnement op:
  • 2 maanden gratis toegang tot NLZIET. Zo kun je alle tv terug- en vooruitkijken. Gewoon wanneer het jou uitkomt.
  • 1 maand gratis toegang tot boeken van Bookchoice. Download gratis 8 e-books en droom even lekker weg bij een goed boek!
  • 10 gratis foto’s van Klikkie (op = op). Ontvang 10 prachtige foto’s van jouw mooiste herinneringen.
Ze doen hun best maar nu wil ik toch wel weten wanneer mijn foamert komt......
Ik heb overigens niets gekozen uit de opties van PostNL. Kan er niet zoveel mee aangezien je daarna gestalkt word door de bedrijven erachter of je je abonnement wilt verlengen en waarom dan niet etc. Ook gehad met de bankgiroloterij.

Mooie gebaar maar nee.......
 
20201201_181858.jpg

Bij mij is een grote doos aangekomen. Thanks carclean dat word straks lekker uitpakken.
 
Ah, wat lief van onze vrienden van PostNL. Een videootje met sorry en een unieke code om een goedmakertje uit te zoeken. Een proefabonnement op:
  • 2 maanden gratis toegang tot NLZIET. Zo kun je alle tv terug- en vooruitkijken. Gewoon wanneer het jou uitkomt.
  • 1 maand gratis toegang tot boeken van Bookchoice. Download gratis 8 e-books en droom even lekker weg bij een goed boek!
  • 10 gratis foto’s van Klikkie (op = op). Ontvang 10 prachtige foto’s van jouw mooiste herinneringen.
Ze doen hun best maar nu wil ik toch wel weten wanneer mijn foamert komt......
Ik heb overigens niets gekozen uit de opties van PostNL. Kan er niet zoveel mee aangezien je daarna gestalkt word door de bedrijven erachter of je je abonnement wilt verlengen en waarom dan niet etc. Ook gehad met de bankgiroloterij.

Mooie gebaar maar nee.......
Daarnaast heb je als je kiest een compensatie geaccepteerd. Dan kan je later niet (nog) iets claimen als het toch langer gaat duren. Gewoon aan je voorbij laten gaan. Hopelijk snel meer duidelijkheid!

Greetz Emiel
 
  • Leuk
Reactions: marcovanderniet
Mijn bestelling staat nog in de wacht sinds vrijdagavond.. Gelukkig? de komende weken toch geen tijd om iets aan de auto te doen. Natuurlijk wel benieuwd naar de (voor mij) nieuwe producten!
Hou vol @ArnoutdB . Ook mijn bestelling stond tot vandaag nog in de wacht, maar nu afgerond en track & trace ontvangen (verwachte levering morgen) :)
 
  • Leuk
Reactions: ArnoutdB
@Hean spullen al gevonden?
Ja en nee, blijkbaar zit hier op een kruisende straat een afhaalpunt van post NL. Daar ligt hij dus. Dat is niet wat ik noem
Buren.
Nee omdat hij al gesloten was toen ik thuis kwam.

ben al lang blij dat ik weet waar hij is. Morgen afhalen.

Helaas is dit mijn “vergeten te bestellen” bestelling en is mijn grote bestelling nog niet afgehaald door post-nl. Dit is dus Zo’n lullig pakketje :)
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Voor iedereen zonder FB, de laatste update van CC, copy paste van de pagina:

Update over PostNL en de bestellingen die nog niet verwerkt zijn. We kiezen ervoor om dit met jullie te delen, omdat we steeds meer vragen krijgen, klanten zijn teleurgesteld, boos en gefrustreerd:
PostNL
komt de pakketten vanavond niet halen, ze laten ons nu écht in de steek.
Crisisoverleg door het management van PostNL is er vanochtend geweest. De sorteercentra van PostNL zijn vol, zo wordt gezegd. Daarom haalt PostNL bij 70% van haar klanten vanavond geen pakketten op, zo is ons medegedeeld.
Maar, beste
PostNL
, hoe kan het nu dat wij een contract hebben voor een bepaald aantal containers per dag en dat zelfs die containers niet opgehaald worden bij ons?
PostNL heeft bij ons nu minder containers opgehaald dan normaal. Dan gaat het in jullie organisatie niet helemaal lekker. Bij ons hebben jullie van vrijdag t/m vandaag dus minder pakketten opgehaald dan jullie normaal doen. Wie heeft ons volume ingepikt, vragen wij ons dan af?
Jullie hadden beloofd om de 8 containers die jullie vrijdag onterecht weigerden mee te nemen alsnog op te halen, meermaals is dat beloofd, maar er kwam niemand.
Voor vandaag hadden wij akkoord voor het ophalen van 10 rolcontainers, in plaats daarvan halen jullie er nul op.
Het regent, terecht, vragen bij ons van klanten die zich afvragen hoe het toch kan dat zijn of haar Carclean.com bestelling nog steeds niet door PostNL ontvangen of verwerkt is, terwijl diezelfde klanten andere Black Friday bestellingen van andere winkels wel binnen hebben gekregen. Die ervaring hebben wij zelf ook, want
PostNL
ook onze Carclean.com collega's bestellen online en merken op dat die last minute bestelling op of na Black Friday keurig en vrijwel zonder vertraging door PostNL geleverd wordt. Toeval? Geluk?
En daar zitten wij dan, midden tussen 38 rolcontainers die niet opgehaald worden. Wekenlange voorbereidingen, meervolume bij PostNL tijdig aangevraagd en beperkt goedgekeurd gekregen en ploegendiensten ingepland. Vrijdag tot laat gewerkt, zaterdag gewerkt, zondag gewerkt, maandag met dubbele bezetting gewerkt, vandaag zijn we nu nog aan het werk om de laatste orders te verwerken.
Vandaag komen jullie niet. Morgen halen jullie hopelijk 6 containers op, donderdag halen jullie 6 containers op, vrijdag halen jullie 6 containers op, enzovoort. Deze containers moeten wij ook vullen met de 'normale' bestellingen. Bestellingen voor Sinterklaas en voor kerst.
In dit tempo gaat het langer dan drie weken duren voordat jullie onze pakketten allemaal op hebben gehaald. Staan jullie onze balende klanten te woord? Schuift u aan bij onze klantenservice? Biedt u ons en onze klanten compensatie aan?
En dan hebben we het maar niet over de € 0,25 toeslag die jullie per pakket rekenen voor webshops tijdens de feestdagen (van eind november t/m eind december). Zou een korting van € 0,25 per pakket niet passender zijn?
Wij snappen dat het druk is, maar beste PostNL ergens bekruipt ons het gevoel dat wij aan een korter touwtje hebben getrokken dan andere (grotere) (web)winkels. Snapt u dat gevoel?
En dan nog een woord voor onze klanten:
Hebben jullie nog even geduld? Wij balen net zo hard als jullie!