• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kia Picanto

Mr Bullet (Sietze)

Detailing rookie
17 sep 2009
126
0
Vandaag bij een kennis geweest om de auto van zijn vrouw te gaan poetsen. Toen ik aankwam was hij de auto al aan het wassen volgens de twee emmertechniek enz.

Dat scheelde dus weer daarna ben ik snel begonnen met kleien van de auto. Daarna een testspot gedaan en uiteindelijk werd het voor de zwaarde swirl SSR 2.5 met de oranje LC pad voor de mooiere delen de witte pad met SSR1.

En toen begon het te regenen... Dus de auto de garage in en daar met de hand maar in de wax (Meg. Gold bla bla). Even intrekken en daarna even een bakkie doen en een peukje en toen weer uitpoetsen. Ramen met RainX en de bandjes en trims met Poorboys Trimrestorer.

Uiteindelijk was het droog dus de auto weer naar buiten en dit is het resultaat. Helaas geen camera bij me dus ik heb mijn kennis gevraagd om even een foto te maken.

IMG_4685.jpg


IMG_4684.jpg


IMG_4683.jpg
 
mooi resultaat en ik vind de kleur van de trims heel goed!

maar dat komt wellicht ook doordat het zonlicht niet fel is.