• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine detail middag - Opel Tigra - zwart

Cyruzzz

Detailing addict
14 okt 2010
186
62
Afgelopen week naar Brussel en Brugge geweest, flink wat kilometers gemaakt op de snelweg en dus een hele vieze auto. Vanmiddag dus maar wat gedaan.

Eerst de auto goed gewassen. Meg washmitt, Gold Class shampo en PB droogdoek. (2 emmers en een "action washmitt" voor de onderkant).
Daarna enkele plekjes bijgewerkt met Scratch X2.0 en Monello Orange Light Cutting Pad.
Tot slot de hele auto in de wax gezet (carnauba wax van Meguiars)

En helaas beschikken wij niet over een garage/ oprit dus alles moest op de straat gebeuren op 2 redelijk sneeuwvrij gemaakte parkeerplaatsen.

Foto's voor het resultaat na 2,5 uurtjes werk. (vergeten vooraf foto's te maken, maar neem van mij aan dat het erg was :P)

img4875p.webp

img4877c.webp

img4880o.webp

Mijn moeder heeft ook haar auto gewassen en heb bij haar ook enkele plekjes bijgewerkt met Scratch X

Voor:
img4871h.webp

Na:
img4874copy.webp

@emiel10:

Nergens tegenaan gegleden. Heb deze winter er ongeveer 4000km op zitten (aardig wat voor een studentje vind ik zelf) maar niets geraakt ;)

Wilde eigenlijk winterbanden aanschaffen dit jaar maar met de jaarlijkse keuring kwam er iets te veel naar boven waardoor t budget op was.

@Virus:

Die Twingo is van mijn moeder en ze wast hem ook regelmatig maar "poetst" niet. (ook niet heel raar) Maar haar Twingo uit 2009 is minder zwart dan mijn Tigra uit 2000. :P Wat een beetje poetsen al niet kan doen.

@Roland:

Dit is alweer de 2e keer dat ik in de sneeuw ben gaan poetsen. 1 keer uitgebreid (4,5 uur) maar daar heb ik n grote garage voor geregeld. Na 30 min zijn je handen zo warm en heb je nergens meer last van, alleen die eerste 30 min zijn niet zo leuk :-p

Vandaag de Tigra van Pascal in het echt kunnen bewonderen en het is echt een plaatje hoor :love
Ontzettend knap dat je de auto zo strak erbij hebt staan en dat allemaal handmatig doet :-)^

Tx, t was erg gezellig vanmiddag en leuk om ook eens wat andere detailers in t eggie te mogen ontmoeten. (de meeste mensen verklaren me voor gek als ik weer eens een hele dag heb lopen poetsen :-" )