Heb zoiets ook wel eens gezien bij een auto die opnieuw(dus blijkbaar slecht) gespoten was, alleen zichtbaar onder een TL lamp en in de buitenlucht bijna niet te zien. Is de auto een x over gespoten?
Ziet er te rond uit voor recent gemaakte krassen
En te willekeurig patroon, dus geen pigtails (spiraal van toenemende of afnemende doorsnede)
Ik zou eens kijken of een meer ervaren forumlid in de buurt woont
4 hits?! Dan slijten je pads wel een stuk sneller en heb je minder cut.
Ik zou na 2 goede hits de pad schoonmaken met water en bijv. Dreft. Alle bende eruit, niet alleen eraf. (Grove combi slijpt meer)
4 hits?! Dan slijten je pads wel een stuk sneller en heb je minder cut.
Ik zou na 2 goede hits de pad schoonmaken met water en bijv. Dreft. Alle bende eruit, niet alleen eraf. (Grove combi slijpt meer)
Hij bedoelt dat wanneer je je pad niet op tijd schoonmaakt, de pad verzadigd geraakt door de restafval (product) en dan niet meer "cut" zoals het moet. Zeg maar, niet meer werkt zoals het moet.Sorry wat bedoel je met cuts?
Na vier keer over het te bewerken stuk heen gegaan te zijn (3x4 drops van het product) dan schoonmaken met borstel of MF of lucht. Ik weet niet wat jij met hits bedoelt anders dan dit. Maar op jouw manier kun je flessen Dreft blijven kopen
...''Cut''... Dit is je slijpkracht. Wanneer je pad verzadigd raakt van het polijstmiddel (en vuil/oude lak) dan slijpt hij dus minder goed, wordt sneller warm en slijt sneller. Met name het warm worden kan uiteindelijk té warm zijn en dan ''implodeert'' de pad. (Foam wordt week/zacht in het midden van de pad en kan zelfs bol gaan staan)Sorry wat bedoel je met cuts?
@Marcel1973: Een foampad maak ik schoon met een MF.