• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koen K stelt zich voor

Dank! $$)

@ Cybersijp: Zeker, en er is al veel tijd in gaan zitten... Binnenkort ga ik de hele ophanging vervangen en de onderkant roestvrij maken + coaten :p Ik heb van Ivo wat mooie poetsspulletjes gekocht. Ik denk dat het met de lak weer een heel eind in de goede richting zal gaan na een goede poets-, klei-, polijst-, glaze- en sealbeurt :grinning:
 
Ook van harte welkom.
Je wagen ziet er al een stuk beter uit dan op de eerst foto's.

Ben benieuwd naar het resultaat als je er mee klaar ben.:cool:
 
welkom! Waar had de vorige eigenaar hem gestolen.....en met de draadjes gestart?:-" :D
Je bent al een heel eind op de goede weg....weer eentje van de sloop gered :)^
 
Dank jullie!
Heb gisteren het taxatierapport (afgelopen zaterdag getaxeerd) binnen gekregen... De prijs is al ruim tien keer over de kop gegaan sinds de aanschaf (niet zo moeilijk trouwens)!

@ Focusio: Je zou het haast zeggen hè? Maar met 355.000 km op de teller is het niet zo gek dat de stof een keer door is natuurlijk. Het leer zit wel een stuk fijner hoor. Zeker de stoelverwarming is wel lekker in dit jaargetijde.
@ Corsawim: Volgens mij was 'ie wel legaal verkregen... 100% zeker weet je het niet natuurlijk, met zo'n importslopert :D
 
Hey welkom,

Stukje delft wat op de oude veiling staat? Tegen Den Hoorn aan?

BMW is al netjes opgeknapt zo!