• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koen K stelt zich voor

Koen K

Detailing rookie
6 dec 2010
7
0
Goedenavond allemaal!

Ik ben nieuw hier, mijn naam is Koen, ben 23 jaar en studeer in Delft. Woon nu nog in Delft, binnenkort in Rotterdam.

Sinds april van dit jaar ben ik in het bezit van een BMW E30 touring. Ik heb 'm - in zeer slechte staat - voor een grijpstuiver gekocht en ben (nog steeds :grinning: ) bezig het ding op te knappen. Binnenkort wil ik ook aan de slag met wassen / detailen. Vandaar heb ik me hier aangemeld. Ik hoop er veel over te leren.

Anyway, genoeg geluld, hier foto's.

Zo was 'ie toen ik 'm kocht:

4528914351_ff0799e63c_z.jpg


4528916685_a5fb828381_z.jpg


4528917565_525a94a58a_z.jpg


De foto's doen nog niet eens recht aan de dramatisch slechte staat!


En nu staat 'ie er zo bij:

5169236671_c57a449199_z.jpg


5169235863_103d82fe72_z.jpg


5205923671_2ffc760248_z.jpg



En hij wordt natuurlijk ook goed gebruikt in de winter :grinning:

5233713221_e7dee907e7_z.jpg


5233713707_1ef8453701_z.jpg


5233715511_d5faa5b96e_z.jpg
 
Hey Koen, welkom hier!
Ik was nog vergeten te zeggen: als je eenmaal begint, wordt t een verslaving waar je niet zomaar meer vanaf komt...!
:cool:
 
@ Hans: Dank je! Komt goed denk ik!

@ Ivo: Ik ben benieuwd... Het vergt wel geduld denk ik, iets waar ik niet al te veel van heb :schaam Maar als ik zo een beetje rondkijk naar de resultaten die ermee behaald worden... :heart_eyes:
 
Koen K zei:
@ Ivo: Ik ben benieuwd... Het vergt wel geduld denk ik, iets waar ik niet al te veel van heb :schaam Maar als ik zo een beetje rondkijk naar de resultaten die ermee behaald worden... :heart_eyes:

Zolang je in je achterhoofd houdt waar je het allemaal voor doet,kun je het geduld vast wel opbrengen :-b
 
Welkom... nog zo'n klein kind in de sneeuw, ben er ook eentje! Lekker driften! Leuke wagen, al een echte classic.
 
Dank voor het warme welkom heren! Ik heb al wat "showoff" topic bekeken en zie het nu helemaal zitten om mijn auto eens goed onder handen te nemen :p
 
Welkom, die Beemer kon wel wat aandacht en liefde gebruiken zeg! Je bent op de goede weg als je hem straks ook qua lakwerk "strak"probeert te maken. De leeftijd heeft hij nog niet maar met der tijd vermoed ik wel dat dit model een klassieker gaat worden!