Zow... Als ik bekleding zou tegenkomen dat zó ranzig is, dan begin ik er al niet eens aan. Zoiets MOET je met een extractor doen, anders kost het je liters product, heel veel tijd en 945 schone doeken!In dit filmpke wordt een interieur behandeld met de Meguiars Super Degreaser
ik had ook deze van poorboys world, best tevreden over
maar omdat ik me dan ook op één merk wou focussen, de autofinesse verso gekocht
Pff, dan gaat die maar met de pet rond als die op de lokale markt in Leersum naakt z'n auto aan het wassen is,...
Van mij geen één euro,.. Wij hebben er al zo'n 1600 in de voortuin weg gegooid,... Dus hier is niets meer te plukken.
crowdfunding aanmaken voor @Quantoxx
Da's iet rendabel. Ik heb hier ooit op het kerkplein zó gestaan, maar de opbrengt woog niet op tegen mijn gekrenkte ziel en de bekeuring van Oom Agent...Pff, dan gaat die maar met de pet rond als die op de lokale markt in Leersum naakt z'n auto aan het wassen is,...
Jep, als ik een interieur of motorruimte flink loop in te sprayen, dan stik ik soms de moord. (APC+D)slaan op een of andere manier wat op mijn adem
Ik vind de alsmaar toenemende belangstelling hier op het forum voor Quantoxx z'n adamskostuum schrikbarende vormen aannemen.
En hoe bevalt de Verso? Die is qua prijs ook interessant, vooral de 5L versie.
Ik heb de Mothers gekocht, ben benieuwd , voorlopig weer APC genoeg..
Zal ik de boel toch eens open schroeven...
Ik schrijf niet zoveel reviews, maar ik ga binnenkort wel een poging wagen, ik heb de mothers Apc net gekocht, en ik heb nog wat Poorboy's Apc staan, dus die kan ik mooi vergelijkenIk neig ook naar de mothers of meguiars apc. Interessante prijs, meguiars lijkt het erg goed te doen. Van de mothers vind ik helemaal geen info.
Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn een review te maken van de mothers apc, zal vast iemand toch wel eens gekocht hebben. Haha .