• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Komt tie dan.... ''Keuze APC''

@Quantoxx: In dit filmpke wordt een interieur behandeld met de Meguiars Super Degreaser ("diluted it 9:1 for the light duty areas, and then 4:1 for the worse parts, like the driver's seat and floor mats").

Misschien dat dit meer duidelijkheid schept. ;)

 
Voor exterieur gebruik ik de APC van PB.
Voor het interieur gebruikte ik dezelfde APC van PB, maar nu ik de George extractor wil gaan gebruiken heb ik de Valet Pro Classic Carpet Cleaner gekocht.
Voor de extractor heb ik ook nog gekeken naar de Meguiars APC Plus.
( waarschijnlijk ga ik deze binnenkort ook aanschaffen ;):p )
 
In dit filmpke wordt een interieur behandeld met de Meguiars Super Degreaser
Zow... Als ik bekleding zou tegenkomen dat zó ranzig is, dan begin ik er al niet eens aan. Zoiets MOET je met een extractor doen, anders kost het je liters product, heel veel tijd en 945 schone doeken!

Oppervlakkige vlekken/kringen krijg je wel weg met APC + borstel + grote doeken, maar diepreinigen zou ik niet met de hand willen doen. Je moet dan veel product gebruiken c.q. nat maken en dat trekt alleen maar dieper en dieper in je stoelen en dergelijke. :p


Thanx voor de info!



Greetz
 
Pff, dan gaat die maar met de pet rond als die op de lokale markt in Leersum naakt z'n auto aan het wassen is,...

Van mij geen één euro,.. Wij hebben er al zo'n 1600 in de voortuin weg gegooid,... Dus hier is niets meer te plukken.

ow shit, wie oogst zal zaaien... Als de helft van die eurootjes een boompje wordt, heb je binnenkort weer zat stuk te slaan ;)
 
crowdfunding aanmaken voor @Quantoxx

Hahaaa! Die vind ik leuk. :p


Pff, dan gaat die maar met de pet rond als die op de lokale markt in Leersum naakt z'n auto aan het wassen is,...
Da's iet rendabel. Ik heb hier ooit op het kerkplein zó gestaan, maar de opbrengt woog niet op tegen mijn gekrenkte ziel en de bekeuring van Oom Agent... :sob:
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Onder speciale omstandigheden kun je bij je gemeente probleemloos een ontheffing krijgen hoor, als je maar met een goed onderbouwd argument komt omwille jouw geloofsovertuiging in met name het naakt wassen van je automobiel.
 
Ik vind de alsmaar toenemende belangstelling hier op het forum voor Quantoxx z'n adamskostuum schrikbarende vormen aannemen. :eek:
Ik zag dat Jambers weer terug is op de televee. Misschien zien we over een tijdje wel een reportage. :eyes:

Over de APC: de APC van Poorboy's is geconcentreerder dan die van Meg's, maar ik denk toch dat die van Meg's prijstechnisch interessant is.

Zelf heb ik de Mothers APC hier staan. Onaangebroken (de PB gaat eerst op), maar ik heb weleens wat van iemand anders mogen gebruiken.
De reden dat ik de Mothers gekocht heb? Heeft niets met de schoonmaakprestaties van andere APC's te maken, maar die slaan op een of andere manier wat op mijn adem (en ja, ik spray het spul van me af en niet naar me toe :D). Bij de Mothers had ik destijds het idee dat dat een stuk minder was. Ooit weleens een andere APC uit de UK laten komen en die viel ook wel mee, maar het bestellen op dat eiland is nogal een gehannes.

Overigens met Super Degreaser goed uitkijken voor verkleuring van lichte stoffen oppervlakken. SD is nogal rood.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
slaan op een of andere manier wat op mijn adem
Jep, als ik een interieur of motorruimte flink loop in te sprayen, dan stik ik soms de moord. (APC+D)

Misschien dat ik eens van de Megs en Mothers een kleine fles bestel. Zit ondertussen mijn stappenplan eens op papier te zetten en besef me nu dat er wel meer dingen zijn die ik ooit eens opgezocht heb en/of topics over gemaakt heb, maar nu niet meer weet hoe het zit...

Eerste wat ik tegenkom; Prewash... Ik onderhoud bijna geen auto's, maar pak onbehandelde veelal aan. Een sterke foam zou dan ideaal zijn om mee te beginnen en de boel flink los te weken, alvorens ik verder ga met stappen als ijzerverwijderen/teer/hars/etc.


Greetz
 
Ik neig ook naar de mothers of meguiars apc. Interessante prijs, meguiars lijkt het erg goed te doen. Van de mothers vind ik helemaal geen info.

Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn een review te maken van de mothers apc, zal vast iemand toch wel eens gekocht hebben. Haha :D.
 
Ik neig ook naar de mothers of meguiars apc. Interessante prijs, meguiars lijkt het erg goed te doen. Van de mothers vind ik helemaal geen info.

Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn een review te maken van de mothers apc, zal vast iemand toch wel eens gekocht hebben. Haha :D.
Ik schrijf niet zoveel reviews, maar ik ga binnenkort wel een poging wagen, ik heb de mothers Apc net gekocht, en ik heb nog wat Poorboy's Apc staan, dus die kan ik mooi vergelijken