• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Komt tie dan.... ''Keuze APC''

@Kees-sw - Hahaa! Nice, leuk test. :heart:

De Poorboys is zeer makkelijk in een sprayfles over te gieten m.b.v. een trechter.
Mothers is een hel om over te gieten: zo dun als water en, wat ik ook probeerde, klotste uit de (volle) 5L jerrycan met verspilling op de vloer........

Mothers: verspilling van product bij overgieten, goedkoopste van de 3 (verspilling niet mee-berekend).

Misschien alles met een trechter doen? Verspil je ook niks, haha! :p

Ik ken de andere APC's niet, maar ben een groot fan van de APC+D. Met name de ontvettende factor vind ik er fijn en helaas mijn vrouw ook. Maakt er nu mee schoon in huis, haha! :p Ik doe vrijwel alles met de APC+D. Dus ja.. écht een All Purpose.. :D
 
Die moeders ook... :p

De Gallon van APC+D heeft trouwen eens hele grote opening. Ik denk een diameter van zo'n 3cm.

Poorboys heeft als voordeel dat het ook ontvet (dus heeft de voorkeur bij reinigen motorruimte
Ik sta er vaak van te kijken hoe die ontvetting ook op veel verschillend vuil z'n ding doet. :D Ontvetten als een échte ontvetter doet het niet, maar het is sterk zat.


Greeetz