ik heb de mothers Apc net gekocht, en ik heb nog wat Poorboy's Apc staan, dus die kan ik mooi vergelijken
Dit zou voor mij DE vergelijking zijn! Het liefst zou ik de werking willen zien in een vette motorruimte en bekleding.
Greetz
ik heb de mothers Apc net gekocht, en ik heb nog wat Poorboy's Apc staan, dus die kan ik mooi vergelijken
de motorruimte ga ik bij m'n oude auto niet doen
Ik vind de alsmaar toenemende belangstelling hier op het forum voor Quantoxx z'n adamskostuum schrikbarende vormen aannemen.
Ik zag dat Jambers weer terug is op de televee. Misschien zien we over een tijdje wel een reportage.
Over de APC: de APC van Poorboy's is geconcentreerder dan die van Meg's, maar ik denk toch dat die van Meg's prijstechnisch interessant is.
Zelf heb ik de Mothers APC hier staan. Onaangebroken (de PB gaat eerst op), maar ik heb weleens wat van iemand anders mogen gebruiken.
De reden dat ik de Mothers gekocht heb? Heeft niets met de schoonmaakprestaties van andere APC's te maken, maar die slaan op een of andere manier wat op mijn adem (en ja, ik spray het spul van me af en niet naar me toe ). Bij de Mothers had ik destijds het idee dat dat een stuk minder was. Ooit weleens een andere APC uit de UK laten komen en die viel ook wel mee, maar het bestellen op dat eiland is nogal een gehannes.
Overigens met Super Degreaser goed uitkijken voor verkleuring van lichte stoffen oppervlakken. SD is nogal rood.
Ik neig ook naar de mothers of meguiars apc. Interessante prijs, meguiars lijkt het erg goed te doen. Van de mothers vind ik helemaal geen info.
Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn een review te maken van de mothers apc, zal vast iemand toch wel eens gekocht hebben. Haha .