• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasje op mijn Polo... Wat nu?

BartPolo

Detailing rookie
3 nov 2014
3
0
Ik heb een krasje op de achterklep van mijn Polo, net onder de letters "Polo". Het krasje is met mn vinger bijna niet voelbaar. Mij is geadviseerd naar de volgende mogelijkheden te kijken: - scratch x van meguiars - polijsten - spuiten Ik ben bang voor roest, krasje zelf moet ik mee leren leven. Ik heb geen zin in no claim verlies of ander gezeur met verzekering...

Bijlagen

• conv_1026.webp
    conv_1026.webp
    230,5 KB · Weergaven: 212
:cool

Hoi BartPolo, misschien is er een forumlid met een polijstmachine bij je in de buurt die je kan helpen? Waar woon je? ;)

Niemand in de buurt van Brielle die Bart kan helpen? De kras is wel weg te krijgen met polijsten, dus als er iemand is met een DAP machine? :ja

Evt maar plaats eerst een een goede foto van die kras niet alles is altijd weg te polijsten namelijk.

deze kras kan makkelijk verwijdert worden of je nu een machine hebt of niet
met meguiars scratch x 2.0(zonder machine met soft foam pad)
met machine eerst eve kleien dan compoiund tot de kras volledig weg is als je dan wil eve polish en wax derop en klaar is kees
als je zeg ik wil direct alles doen doen dan eve heel je kofferbak

Lijkt mij inderdaad een 'simpel' krasje. Kan zomaar anders zijn, natuurlijk.

Topografisch wonder in aantocht: Als Brielle in de buurt van Midden-Nederland ligt, écht midden, kan die altijd langskomen. Dap en diverse producten aanwezig.

Greetz

iemand die weet waar ik mijn auto kan laten polijsten? Zelf geen dap. Kom uit omgeving dordt. Wil op den duur zelf 1 aanschaffen echter zou toch eerst willen afkijken Hoe het moet en wat ik nodig moet hebben. Mvg Nico. ps uiteraard tegen vergoeding;)