• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes na monteren dakdrager, wat te doen?

chrisgt

Detailing rookie
22 nov 2010
5
0
Ik ben een week in gelukkige bezit van een rode punto, tot ik dit weekend wat dakdragers ging monteren. De stalen steunen schoven een paar opzij en daardoor zitten er nu aardig wat krassen op de dakrand.
Als ik met mijn nagel erover heen ga voel bij een aantal krassen duidelijk dat deze behoorlijk diep zijn.

Mijn vraag is nu, wat is verstandig om te doen en is er iemand die me daarbij kan helpen ?

5198526543_100947b077_b.webp

Als je er met een natte vinger overheen gaat, zijn de krasjes dan weg? Zo ja, dan kan polijsten een uitkomst bieden.

Wat de boskabouter zegt, maar het ziet eruit alsof het (machinaal!) wel (een eind) weg te poetsen valt.

Beetje tricky plek misschien zo op de bolling van het dak en wellicht ook nog een daklijst oid in de buurt, maar m.i. wel een poging waard.

Sterkte!

'Natte vinger' test laat alle minder diepe krassen wel aardig verdwijnen. De wat diepere blijven toch zichtbaar.

Ik denk dat het het verstandigst is om dit machinaal te polijsten. Echter heb ik daar zelf geen mogelijkheden toe, zijn er mensen in omgeving rotterdam/zuid-holland die bereid zijn om dit voor mij te doen ?

Allereerst: Welkom op het forum....

Ik ben het met de kabouter eens, ik denk dat je met "machinaal poetsen" een aardig eind komt.
Rotterdam is een beetje te ver uit de richting voor mij dus wie weet dat er iemand in jouw omgeving je kan helpen.
Succes!

Chris,

Stuur me maar een PM, ik wil best wel een keertje naar die krasjes kijken.
Als het zo zie denk ik dat we met machinaal polijsten wel een heel eind kunnen komen.

Afspraak met CC-HQ maken, dan krijg je het beste advies mee, en kan je de benodigde spullen meteen aanschaffen :)

Mark1986 zei:
Chris,

Stuur me maar een PM, ik wil best wel een keertje naar die krasjes kijken.
Als het zo zie denk ik dat we met machinaal polijsten wel een heel eind kunnen komen.

Thnx voor het aanbod, maar ik heb donderdag een afspraak bij carclean om het daar te laten doen :)

auto is vanochtend gepoetst @ carclean HQ. Alle oppervlakkige krasjes zijn weg en alleen de diepe zijn nog licht zichtbaar. Wat mij betreft prima opgelost.