• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasjes plastiek polieren?

Shivte

Detailing rookie
12 jul 2014
2
0
Hey,

Ik heb lichte krasjes op het plastiek plaatje dat voor men snelheidsmeters enz zit in de auto. Je voelt de krasjes niet dus ze zijn heel fijn.
Ik vind namelijk verschillende producten voor plastiek, maar diegéne die er het meest uitspringt die uitdrukkelijk zegt dat het werkt voor je plastiek plaatje voor de tellers = Mothers Wax - Plastic Polish - 236ml
of

Meguiars - Headlight & Clear Plastic Restoration Kit ?
Meguiars - PlastX Clear Plastic Cleaner & Polish - 296 ml

Iemand ervaring met de producten?




Grtz
 
Er staan al wat topics hierover, maar als je al polijstmiddel hebt kan het daar prima mee. In mjin geval monello mezzo op een handpad gebruikt. Heb je het vaker nodig kun je denken aan een specifiek product,of als je geen polijstmiddel hebt. Randen goed aftapen.
 
Ja mss had ik wel eerst eens moeten checken naar andere topics!
Heb nog geen polijstmiddel.
Kga die van Mothers nemen dan, samen met de set voor men leder interieur te kuisen!