• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

krassen in de bovenlaag van de lak. met hakenkruis op de moterkap. Help mij!!

jelte maarten

Detailing rookie
26 jul 2010
3
0
Hallo ik heb een vraag mijn auto is bekrast.
Rondom de hele auto en wat ik zelf nog al erg vind is dat er hakenkruis op mijn moterkap is gekrast. De krassen zitten in de bovenlaag van de lak weet iemand of ik deze er uit kan poetsen. Zo ja hoe en met wat?
 
Hopelijk bedoeld hij het bovenste laagje van zijn blanke lak.
 
Zo als je ziet heb ik er niet zo heel veel verstand van!
Maar de krassen zitten er niet helemaal doorheen de lak die er af is doorzichtig en de lak van de auto is groen.
Ik hoop dat jullie me nog een beetje snappen!
 
Snap je niet helemaal. Als je de kras nat maakt met water of een beetje speeksel blijft deze dan door de vloeistof heen zichtbaar? Zo ja, dan is deze te diep om nog weg te polijsten. Trekt de kras weg onder de vloeistof, dan is er hoop. Probeer even een foto te plaatsen, dat praat/schrijft makkelijker.
 
Als het goed is kun je de foto nu zien in de bijlage van mijn bovenstaande bericht!! Hartelijk dank alvast voor jullie hulp.
Heb de kras natgemaakt, hij is helaas nog zichtbaar...
 
Die zijn er door tot aan de witte ondergrond zo te zien. Ik ben bang dat dit overspuiten wordt, maar dat laat maar voor de zekerheid aan de proffessionals op het forum hier over:sob:

Wat een ontzettende k*tstreek zeg om in iemands wagen te krassen
 
Die haal je niet meer weg, ook niet met opvullen/wetsanden.
Dit zal altijd goed zichtbaar blijven, tenzij je het opnieuw laat spuiten.

Zonde, zo onnodig.... :no
 
Hij lijkt wellicht erger dan het is, de 'maak 'm nat' test is belangrijk, komt de kleur dan terug? Dan is er hoop, in ieder geval op redelijke verbetering.
 
Ben benieuwd naar de "nat-test".