Hallo iedereen,
Afgelopen vrijdag heb ik twee koplampunits van een Suzuki Ignis bj 2001 hersteld. De lampen waren helemaal dof en verweerd en ben daarna alsvolgt te werk gegaan:
Begonnen met wetsanden 400, 1200, 1500 en als laatste stap 2000. Daarna heb ik de koplampen gepolijst met inizio op geel 2x, mezzo op wit 1x en finale op groen 1x en daarna de lampen in een sealant gezet.
Na de lampen te hebben bekeken waren er nog wel wat lichte krassen zichtbaar waarvan ik niet weet of deze te diep waren voor het wetsanden of dat deze door het wetsanden veroorzaakt zijn. Maar als de lampen in het donker aanstaan dan is duidelijk te zien dat er nog behoorlijk wat krassen op de lampen aanwezig zijn, meer dan ik in eerste instantie had verwacht.
Nu is mijn vraag hoe kunnen deze krassen veroorzaakt zijn? En zijn ze nog te verwijderen?
Ik heb helaas geen foto van units in het donker.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Afgelopen vrijdag heb ik twee koplampunits van een Suzuki Ignis bj 2001 hersteld. De lampen waren helemaal dof en verweerd en ben daarna alsvolgt te werk gegaan:
Begonnen met wetsanden 400, 1200, 1500 en als laatste stap 2000. Daarna heb ik de koplampen gepolijst met inizio op geel 2x, mezzo op wit 1x en finale op groen 1x en daarna de lampen in een sealant gezet.
Na de lampen te hebben bekeken waren er nog wel wat lichte krassen zichtbaar waarvan ik niet weet of deze te diep waren voor het wetsanden of dat deze door het wetsanden veroorzaakt zijn. Maar als de lampen in het donker aanstaan dan is duidelijk te zien dat er nog behoorlijk wat krassen op de lampen aanwezig zijn, meer dan ik in eerste instantie had verwacht.
Nu is mijn vraag hoe kunnen deze krassen veroorzaakt zijn? En zijn ze nog te verwijderen?
Ik heb helaas geen foto van units in het donker.
Alvast bedankt voor het meedenken.