• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen op velgen door Wheel woolie!!!

Laatste foto zie je dat de strook waar de haren mee op de steel is geplakt is ontrolt. Ik heb het afgeknipt. Je zit de oude lijmrest nog zitten.

Gr

Ik gebruik al jaren een Gardena Wasborstel voor de velgen. Velgen zijn altijd onbeschadigd gebleven. En een borstel gaat jaren mee. Hij is nu na 4 jaar bijna aan vervanging toe. Dus nog even kijken wat ik dan koop. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Niks bijzonders normale autoshampoo (Megs wash&wax, Megs Gold Class, Megs NXT en recent Pinnacle), verder soms CG Diablo (flutproduct), monello non-ferro en eenmalig Sonax wheelcleaner plus.

Ik kan me wel voorstellen dat de haren er af komen door de bescherming rondom de remschijven (geen idee hoe het heet, soort ijzeren plaat aan vooral de binnenzijde van de schijf), deze is vrij scherp. Zal idem zijn als jouw 335. Het ontrollen van het plastiek kan ik echte op geen enkele manier verklaren, behalve dan dat de lijm niet sterk genoeg is.....