• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krassen verwijderen

at0ny

Detailing chief
7 apr 2015
50
75
Hallo allen, Mij seat altea in metallic licht blauw/grijs heeft aan de pasagiers kant behoorlijk wat storende lichte krasjes. (Winkelwagentjes, deuren, etc) Nu ben ik nog niet in het bezit van een polijst/poetsmachine helaas, en was me aan het verdiepen in de verschillen producten. Wat is een middel wat ik zoal kan gebruiken voor lichte krassen zonder gebruik van een polijst/poetsmachine? En waarom? Ik zie door de bomen het bos niet meer... Misschien dat jullie mij verder kunnen helpen Gr, Anthony Verstuurd vanaf mijn SM-T315 met Tapatalk

Welkom. Wellicht kun je hier beginnen: https://forum.Carclean.com/#handlei...g-exterieur-stappenplan-handmatig-met-video-s

Verder helpt het altijd als je foto's plaatst. Als de kras voelbaar is is hij sowieso lastig tot niet te verwijderen door te polijsten.

Foto is een beetje onduidelijk maar het zijn meer van die lichte vegen en wat krasjes zeg maar.
515719007a7b6a2814486309c9feb1b2.webp
Verstuurd vanaf mijn SM-N9100 met Tapatalk

Vooral heel duidelijk zichtbaar als de zon erop schijnt ivm de lichte metallic kleur van de auto Verstuurd vanaf mijn SM-N9100 met Tapatalk