• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kris uit belgië stelt zich ff voor

Brikke

Detailing addict
7 okt 2009
61
52
Beste carcleaners

Ik ben Kris Bryon en kom uit antwerpen (Schilde)
Sinds een jaartje ben ik mij aan het verdiepen in het detailen wat ik met zeer veel plezier doe,sinds kort ben ik dus ook begonnen in bijberoep onder de naam R&L car cleaning. Ik doe dit samen met mijn vriendin,ikzelf heb namelijk nog vast werk maar ben woensdag thuis,ik werk namelijk 4/5 dankzij het ouderschapsverlof en mijn vriendin is altijd thuis om voor de kindjes te zorgen. (Robbe & Linus)
Aangezien ik zelf ook nog zeer veel kan bijleren vind ik het hier fantastisch op het forum,je vind werkelijk alles of toch bijna alles ;)

Zo hebben jullie toch al een ideetje wie ik ben en wat ik juist doe. :-)^
In de toekomst ga ik wel is proberen te posten in de show off,als ik eruitgeraak hoe ik foto's moet posten want ben niet zo'n computerheld :-/ maar ik ben overtuigd dat de mensen van het forum mij hierbij wel zullen helpen.

Groetjes

Nog vergeten te melden, wij rijden met een Renault Grand scenic (handige familiewagen)