• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak klaar voor de wax maar...

Quincy

Detailing guru
21 mei 2008
1.689
173
44
Doetinchem
Ben bezig met een detail aan mijn Audi en het polijsten en voeden met DJ Lime Prime Lite is klaar, de lak is dus klaar voor het toetje, de wax.

Ik wil morgenochtend verder gaan met de detail, maar stel er komt vannacht stof of andere troep op de lak, kan ik morgenochtend de auto eventueel wassen of was ik dan de voedende laag van LP Lite weer weg ?

Normaliter kon ik op een dag een auto wel doen, alleen nu met twee kids en een verplicht bezoekje kwam ik vandaag niet veel verder... :no

anders voorzichtig met spray and wipe erover..?
als ie onder je carport staat, moet t toch wel meevallen met de viezigheid verder lijkt me..?

Het doet een glaze in ieder geval geen goeds. Zou morgen even LP opnieuw doen, eerst wassen.

Ik zou eerst wassen en dan weer Lime Prime aanbrengen voor optimaal resultaat. Als je nu met een detailerspray weer los gaat over je vers gelegde glaze.. dan strip je weer een boel.