• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lak polijsten met Turtle Wax headlight polijstpasta, kan dat?

ron1965

Detailing rookie
5 mrt 2011
14
0
Kan ik ook Lak polijsten met turtle headlight polijstpasta.

Ik heb hier nog wat van over en vroeg me af of ik dit ook kan gebruiken op de lak van de auto om een paar kleine krasjes te verminderen.

Mmm ik heb er niet erg veel verstand van maar ik denk het niet, het is niet voor niets voor de koplampen. Meguiars Scratch X wellicht een goede oplossing.
Misschien dat de ''grote'' jongens hier meer over weten. :-b

Ik denk dat in de Turtle bestanddelen zitten die specifiek toepasselijk zijn voor kunststof. Ik heb nog even nagelezen op de website van Turtle zelf, daar staat dat het uit drie onderdelen bestaat om lens/ kap weer strak te krijgen. Voor de lak zou ik een ander polijstmiddel gebruiken, een product dat daar voor bedoeld is. Zelf gebruik ik Meguiars Ultimate Compound i.c.m. de Oranje handpad van Monello. Met andere polijstmiddelen en/ of machinale combinatie weet ik niet. Maar denk dat het beter is een ander product te nemen dan de Turtle headlight polijstpasta.

Je directe vraag is "Kan het?".

Antwoord daarop is ja. :roll

ik denk dat je met die "compound" die erbij zit wel wat krasjes lokaal kan verminderen.

maar detailers hart is het eens met de mensen boven mij, Ibizasigno en BMWE91.
er zijn namelijk gewoon veel betere producten welke je de kop ook niet kosten.