• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lake Country Foamed Wool Pads

Sven S8

Detailing rookie
15 mei 2008
1.372
0
Ik heb van Tim begrepen dat leveling pads (wool pads) het meest geschikt zijn voor glas. Nou kwam ik de Lake Country Foamed Wool Pads tegen, en dacht die eens te proberen.
Ik wil 'm (later) ook gebruiken voor lak trouwens.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

- Is dit een goede keuze voor deze toepassing?

- Heeft dat zin met de excenter of kan ik beter wachten tot ik m'n rotary heb?

- Zijn deze wasmachinebestendig of kun je ze net als de foampads schoonmaken onder de kraan met wat Dasty?
 
Hey ,

Ik denk dat ze eerder voor de rotary bedoeld zijn..:weetniet

De gewone lake country pads hebk al in de machine gehad zonder probleem:ja
Maar ik denk dat je deze beter onder de kraan kan uitwassen ..
 
Woolpads kun je in principe niet gebruiken op een excenter. Maar ja, je weet het nooit :roll
 
stimpy68 zei:
Woolpads kun je in principe niet gebruiken op een excenter. Maar ja, je weet het nooit :roll

Nee, dat weet ik, maar heb ff gespiekt op het WWW en gelezen dat je *deze* pads ook op een DA kunt gebruiken, vandaar dat ik me afvraag of het dan op de excenter ook werkt. :confused:
 
Ik zeg ook in principe. Meguiar´s bijvoorbeeld, zegt dat je de W7006 cuttingpad niet mag gebruiken op een excenter. Maar ik en anderen hebben dit al geprobeerd en het werkt, okay, je moet nabehandelen met een lichtere combi omdat het hologrammen maakt. Meguiar´s is een amerikaans bedrijf, wil dus geen cliams aan hun broek over foute adviezen. :ja
 
ik heb de gele ook al een sop de excenter gebruikt, is niet echt fijn werken,echt te hard.
mischien ook niet goed voor de g220 machine(technisch)
 
gele l.c pads met m83 op de a.e.g 460 gehad en ging als een raket
daarna oranje l.c pad met m80 op de a.e.g en resultaat is echt schiterend
geen klachten hierover werkt prima
 
Heb begrepen dat de Foamed Wool Pads wel gebruikt kunnen worden op de excenter, maar dat er (hier) nog niet mee is getest. Heb er dus toch een besteld, dan test ik 'm wel. Weten we dat ook weer... ;)