• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lampje, is dit wat?

Denders

Detailing trainee
9 jun 2012
1.416
40
51
Ik weet het, de bekende spullen werken het beste maar ik vroeg me even tussendoor af vanwege aanbieding:

Is dit iets om gewoon wat lakdefecten op te sporen, behalve lakdefecten is deze erg handig voor de rest van de auto en in en om het huis ;-)

De lichtsterkte (zie geen Lumen aanduiding) komt overeen met een lamp van 40 Watt zeggen ze.
Incl. Lader en gaat zo 4/5 uur mee.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Qua lichtkleur niet optimaal, maar je kan leds gebruiken
Nadeel van deze is dat hij geen lichtbundel heeft
Zo'n vlak geeft toch een wat brak beeld in verhouding tot een Brinkmann

Daar heb je ook wel gelijk in...

Je ziet het idd wel met leds, dat had ik al geprobeerd.
Helaas geen plek om ff een led-bouwlamp met statief neer te zetten, die komt er wel als ik een eigen bedrijf heb haha

Zelf ook een soortgelijke lamp gekocht laatst. Werkt prima als je er een andere lichtbron naast hebt en wat plekjes/ details wilt spotten. Maar verwacht er niet te veel van.

Denk dat ik hem maar aan de afprijzingsboom laat hangen..
Heb toch in huis voor nood zo'n oude maar lange staaflantaarn liggen met batterijen en van die hele kleine felle sleutelhangertjes/ledjes.

Denk dat ik maar over een tijdje een echte lamp moet aanschaffen eventueel.

Ik heb ook iets soortgelijks gekocht. Was niet erg duur maar geeft een enorm sterke lichtbundel. Bij m'n laatste show-off (roze/rode opel astra) staan enkele foto's waar ik hem heb gebruikt. Ik kan me er i.i.g. goed mee behelpen. $$)

Oke, bedankt! Nou ja, ik denk er nog even over en zal zeker je plaatje nog even gaan zien!