• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Lancia Flaminia Sport 3C 2.5 Zagato (MY1963) Dtld by Aficior

Wat een plaatje! :cool:

Spijtig genoeg zullen we in België dit soort wagens binnenkort alleen nog maar zien op het internet ... Door het invoeren van de LEZ (Lage Emissie Zones) worden mooie wagens uit het verleden door de groenen steeds meer geweerd in de steden. :worried: Er bestaat hier zelfs een partij die van heel Vlaanderen een LEZ wil maken...
 
Dank voor het compliment beste @tamer.
Ik heb het chroom gereinigd en op glans gekregen met Mothers Wax California Gold Chrome Polish.
Dit product doet het voor mij nog altijd prima. Ik doe dan een doek om mijn vingers vouwen en een beetje van deze Polish er op. Dan maar polijsten.

Bij de uitlaten heb ik de binnenzijde behandelt met staalwol 0000 in combinatie met voornoemde Chrome Polish. Dat werkt lekker.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Wat een prachtige auto en zeer mooi resultaat!
Hele auto staat er weer top bij, maar vooral details als het chroom maakt het helemaal af (dank voor de tips hoe je dat weer top hebt gekregen trouwens!)
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
@M3fan
Eigenaar was zeker dik tevreden, maar helaas vooral omdat de auto nu dus klaar was voor de verkoop.
Als het goed is zou de auto ook nog in een autotijdschrift komen. Het komt niet vaak voor dat je zo'n auto tegen komt, dus er was meteen belangstelling.
 
Heerlijk verhaal en prachtige foto’s. Wat een nuttige tip om de tape langzaam en zo vlak mogelijk te verwijderen!