• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lennart Nieuw op dit forum

Lennart

Detailing rookie
30 jun 2010
15
0
Hallo iedereen!

Ik ben lennart
20 jaar oud( jong :) )
Dagelijkse kost is machinist in het grondverzet.
Ik vindt autos poetsen helemaal geweldig werk en mooi werk!
Zou gerust me beroep er willen van maken :)

2 weken terug spullen gekockt op carclean
zo ben ik hier terecht gekomen

Nasty paste wax Poorboys
Ex-p Poorboys
Spray & wipe Poorboys
Klei van Poorboys

Wat ik al had

Van Megauirs

NXT shampo
Tech wax 2.0
Klei
Scratch x2.0.

Eerst werdt het me aangeraden toen ik net me auto had en wilde poetsen om Megauirs te kopen vondt persoonlijk zelf erg duur,
Maarja het zij zo toen zij me maatje je moet poorboys kopen is niet zo duur als megauirs en komt op het zelfde neer
Dus gedaan zaterdag me auto gepoetst en ik stond er echt van te kijken!!!

IMG_7970.jpg

IMG_7996.jpg

IMG_8001.jpg

Iemand nog tips of dingen waardoor ik hem nog harder kan laten glimmen?
Ik ben leergierig :lol

Binnen kort meschien een dap500 aanschaven heb al wel een tol maar poetst niet lekker van ferm ooit is gekockt bij de makro

Wat ik nog wil halen is

Wolfgang Black Diamond Tire Gel - 473ml

Poorboys World White Diamond - 473ml

Poorboys World SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml

Poorboys World Waffle Weave Drying Towel - 60x90cm

Dap500

Welkom,

Blijven leuke auto's die Leon's
En je kan er bij Carclean goed mee aankomen :lol
Zou ik dan ook ff doen, het is dichtbij en je krijgt tips van de meester(s)

Hans

RedCat zei:
Welkom,

Blijven leuke auto's die Leon's
En je kan er bij Carclean.com goed mee aankomen :lol
Zou ik dan ook ff doen, het is dichtbij en je krijgt tips van de meester(s)

Hans

Bij carclean langs gaan bedoel je? maar dan moet ik toch een afspraak maken of is het gewoon ook een winkel?

Welkom streekgenoot! Die geel-blauwe silo's komen me zo bekend voor, maar gek genoeg zou ik niet kunnen zeggen of ze nu in Papendrecht, Sliedrecht of H'veld staan.

Eens met Marcus: langsgaan is geen probleem, maar wil je net wat meer advies, dan is het handiger om even een afspraak te maken. Dan wee tje zeker dat ze tijd voor je hebben ;)

DKBM zei:
Welkom streekgenoot! Die geel-blauwe silo's komen me zo bekend voor, maar gek genoeg zou ik niet kunnen zeggen of ze nu in Papendrecht, Sliedrecht of H'veld staan.

Eens met Marcus: langsgaan is geen probleem, maar wil je net wat meer advies, dan is het handiger om even een afspraak te maken. Dan wee tje zeker dat ze tijd voor je hebben ;)

Het is in de haven bij papendrecht ligt nu tijdelijk een baggersloepje, ik zal wel is een keer een afspraak maken :) ik wil echt meer weten en zeker van polijsten

Lennart welkom. Je Leon kwam me al bekend voor. On-line seat als ik het goed heb. Vast en zeker door Gert attent gemaakt op Carclean.

Ik ben hoogst waarschijnlijk bezig om een: Polishing Power DAP500 V2 Raffini Starterspakket. aan te schaffen,
Er zit al veel bij, Als ik zo een machine aanschaf hebben jullie nog tips of wat ik nog extra er bij moet bestellen?!?! wat wel handig is?
En ik zou graag wel is een beetje willen leren hoe ik echt goed kan machinaal poetsen ik woon in de alblasserwaard als iemand mij een keer een klein cursus je wil geven:) zal ik blij mee zijn

Gr Lennart