• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leon Sport stelt zich voor

Leon Sport

Detailing addict
18 mei 2008
45
52
42
Hallo Poetsfanaten! :ja :cool:

Ik ben de trotse bezitter van een Seat Leon 1.8 20V Turbo bouwjaar 2001. De auto is inmiddels 1,5 jaar in mijn bezit en heb de nodige modificaties al doorgevoerd. (vooral op technisch gebied)
Ik ben erg tevreden met mijn Leon en onderhoudt hem dan ook prima. Dat wil ik alleen met de beste producten vandaar dat ik mij hier dan ook op het forum meld. Ik heb de nodige producten al bij Tim besteld (via Seat Online hier terecht gekomen) waarover ik ook zeer tevreden ben. Op dit moment gebruik ik veel Meg en Poorboys producten. Ik ben ook zeer benieuwd naar Wolfgang producten...(maar alles op z'n tijd)

Verder heb ik een technische opleiding genoten, zowel MTS autotechniek als HTS autotechniek heb ik afgerond en heb in mijn Job veel met techniek te maken.

Bij deze de foto's

25042008027.jpg


25042008029.jpg


IMGP0685.jpg


IMGP0694.jpg


IMGP0699.jpg



Groeten Bas
 
Welkom.
Iemand uit Oldenzaal, lekker in de regio.
Wel veel Leons hier.

Als je eens hulp nodig hebt met poetsen moet je me maar eens pm-en ;)
 
tangerine mean machine zei:
Welkom.
Iemand uit Oldenzaal, lekker in de regio.
Wel veel Leons hier.

Als je eens hulp nodig hebt met poetsen moet je me maar eens pm-en ;)

Ja veel mensen komen hier terecht via Seat Online denk ik...
Bedankt voor het aanbod maar ik kan me prima redden :ja ,^^ Ik denk dat ik al zo'n 11 jaar "poets ervaring" heb. Ooit als poetser in de garage begonnen...ondanks dat dat weinig te maken had met detailen :D
 
tangerine mean machine zei:
Poets je ook excentrisch dan, want misschien kan ik dan nog wat van jou leren.

Zowel roterend als excentrisch, beiden beheers ik wel alleen heb ik er de laatste tijd (te) weinig tijd voor.
 
Leon Sport zei:
tangerine mean machine zei:
Poets je ook excentrisch dan, want misschien kan ik dan nog wat van jou leren.

Zowel roterend als excentrisch, beiden beheers ik wel alleen heb ik er de laatste tijd (te) weinig tijd voor.
Ik ben beginnend met excentrisch, maar misschien kunnen we eens wat afspreken zodat ik wat van je kan leren?
 
Welkom! Als dat kleine plaatje jouw Leon is: ziet er prima uit! Plaatjes kun je uploaden naar een imagehost zoals Photobucket, daar moet je een account voor aanmaken. Als je dat gedaan hebt kun je de IMG-codes hier posten.
Tim is ook nog met andere manieren bezig geloof ik, of iemand anders kwam met tips hoe rechtstreeks een plaatje te uploaden... Ik werk zelf met Photobucket en dat gaat altijd prima.
 
Freaky1975 zei:
Welkom! Als dat kleine plaatje jouw Leon is: ziet er prima uit! Plaatjes kun je uploaden naar een imagehost zoals Photobucket, daar moet je een account voor aanmaken. Als je dat gedaan hebt kun je de IMG-codes hier posten.
Tim is ook nog met andere manieren bezig geloof ik, of iemand anders kwam met tips hoe rechtstreeks een plaatje te uploaden... Ik werk zelf met Photobucket en dat gaat altijd prima.

Ok, ik zal dat binnenkort dan wel ff uitzoeken.
Dat kleine plaatje is idd mijn leon. Getopt met Natty's Paste Wax Blue. (superspul!):cool:
 
't is vrij simpel als je eenmaal weet hoe het zit, kwestie van uploaden, dan kopiëren en plakken...

Die wax moet je maar laten zien met de plaatjes, ik heb nog niet zo veel verstand van al die poetsspullen, ik ben op een iets andere manier zijdelings met Carclean in aanraking gekomen. Een hoop nog te leren dus... ;)
 
Welkom ook!

Je kan hier nog geen foto's uploaden, dat komt binnenkort wel trouwens, maar nog even geduld daarmee.

In de tussentijd maken we een tutorial voor externe sites waar je pics op kwijt kan! :)^

Ciao,

Tim
 
Welkom hier! Voor foto's gebruik ik bijna altijd Photobucket werkt voor mij erg fijn.
Veel plezier hier!
 
Welkom hier!

Leuk om te zien dat zoveel Leon rijders echte liefhebbers zijn!


Leon Sport zei:
(hoe upload ik hier een foto...)


Even shelluploader installeren, dan kun je de foto's met 'n muisklik vanaf de pc uploaden. Kun je HIER downloaden!
 
Heren, bij deze de boel geupdate met foto's! (zie intro)

ff in het kort de gevolgde stappen.
- Wassen met Goldclass shampoo en Washmitt van Mothers
- Kleien
- M83
- M80
- M21
- Natty's Paste Wax blue
- Kunststof delen met Trim Detailer

Ramen met Autoglym glascleaner + RainX
Banden met endurance gel

Dit klinkt jullie allemaal wel bekend in de oren :)^
 
Heyzzz Hij staat er mooi bij te glimmen hoor.
Bij een zilvergrijs is dat toch wat moeilijker ;)

Maar toch gelukt ;)

Moet maar eens een minimeet komen in het oosten :p
Ken al meerdere Seat Rijders uit het oosten ;)