• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let it Rain! Een maand lang korting!

Zeer mooie actie CC !!! De air force blaster stond al een hele tijd op de verlanglijst en met 22 % korting kon ik deze onmogelijk bij jullie laten staan :D. Nog wat lekkere spulletjes mee besteld. De paashaas komt vroeg dit jaar !
 
Ook hier nog om 12:53 uur nog een bestelling gedaan! :p

Artico Magico bijna op, dus nu 5L Appeltjes Foam van DodoJuice.
Wetcoat bevalt mij minder goed dan Bathe+, dus weer 1L Bathe+ voor het foamen.
Ferrous Dueller bijna op, dus weer 1L erbij.
Faro + Accu (2 jaar oude set verkocht voor €30, zojuist een nieuwe set voor €33 :p )
 
Ik heb denk ik een verkeerde interpretatie gedaan ivm de korting. Ik heb het geïnterpreteerd als de dikte van het ijs gemeten, met elke 24 uur een meting tot het einde van de maand. Ik wilde vandaag even op een rustig momentje een zoektocht doen met daarbij een bestelling plaatsen maar krijg nu maar een paar cent korting.
Ik heb het dus verkeerd gelezen. Is er nog een mogelijkheid de korting te krijgen van voor 13:00?
 
Fuck hier baal ik best wel van!

Er over heen gelezen dat het de laaatste dag was... en ik was vandaag kapot druk op het werk :(
 
De "regenkorting" wel de hele maand, maar omdat er vrijwel geen regen is gevallen, is de "ijskorting" in het leven geroepen. (Tot vandaag 13.00 uur inderdaad)

Althans, dat stond in hetzelfde bericht als de ijsmeting, dacht ik.
 
Ik dacht dus dat de regenkorting door het gebrek aan regen dus overging naar de ijsregeling en dus ook tot aan het eind van de maand.
 
De regen van deze maand was wel erg treurig. Helaas hebben al die regendansjes niet veel geholpen. Als troost hebben we vandaag en morgen een leuke compensatie voor jullie!

Deze korting is vanaf vandaag 13.00 uur maar liefst 24 uur geldig. Morgenochtend doen we een nieuwe meting en deze korting is dan geldig tot en met woensdag 13.00 uur! Veel shop- en schaatsplezier allemaal!

Dit is wat ik in gedachte had. :) Duidelijker kan niet, maar misschien kan @Laurette nog wat betekenen voor jullie.
 
Zoals Quantoxx mijn berichten al citeert was de actie duidelijk gecommuniceerd. Ik snap dat de teleurstelling groot is, maar ik kan de korting nu niet alsnog toepassen voor de mensen die deze hebben gemist. We moeten nu eenmaal een grens bepalen en dat hoort bij de spelregels. Als wij hier bij elke actie van afwijken betekent dit dat iedereen buiten de gestelde grens recht heeft op een bepaalde korting en dat is gewoonweg niet mogelijk en natuurlijk niet de bedoeling.

Er komen nog genoeg acties aan dit jaar en wij zorgen ervoor dat we jullie altijd, met de bijbehorende voorwaarden, tijdig op de hoogte stellen! :)
 
Fair enough. Maar wel jammer dat de ijs actie niet ook het laatste dagje van februari kan worden mee gepikt voor ons. :worried: Ik heb nu met de regenactie 46 cent korting daar doe ik nu niet voor en skip de bestelling maar dan maar. :confused:
 
Kun je zo zien inderdaad maar ik denk zelf ook dat het ijs idee uit nood geboren is. Als de korting zo nihil is door de weinige regenval, is de trigger tot aankoop voor ons ook te laag. Wil je je oude klanten bedanken en nieuwe klanten binden moet je af en toe wat ludieks bedenken. De concurrentie is moordend. Nu is de februari actie zo geweest dat de klanten het eigenlijk maar van 2 dagen moesten hebben. Ik ben namelijk ook vóór de ijs actie niet getriggerd geweest tot aankoop omdat de korting nihil was. Toen de ijsactie kwam was ik geïnteresseerd omdat die wél interessant was. Thuis met het gezin en op het werk druk, in de webshop en het forum uit puzzelen wat ik hebben wil ging er wat tijd overheen voor ik mijn lijstje compleet had.
In de haast wat verkeerd lezen erbij... :confounded:

Jammer maar helaas, er zijn ergere dingen.:sun:
 
@Excellent - Ik kan mij enigszin vinden in je verhaal. :) So don't get me wrong here...

Aan de andere kant zijn er bijv. ook aanbiedingen bij fysieke winkels die maar 1-2 dagen geldig zijn en dan heb je ook niet altijd de kans om langs te gaan. Zelfs als die dagen vooraf worden aangekondigd. ;)

Ik bekijk vaak wat ik nodig heb en/of zou willen. Mocht er dan ineens wat acties komen, dan ben ik voorbereid. In dit geval is het effe snel online bestellen.

Carclean komt naar mijn mening met genoeg ludieke dingen, dus daar ligt het niet aan. :)
 
het ijs idee uit nood geboren is. Als de korting zo nihil is door de weinige regenval, is de trigger tot aankoop voor ons ook te laag. Wil je je oude klanten bedanken en nieuwe klanten binden moet je af en toe wat ludieks bedenken. De concurrentie is moordend. Nu is de februari actie zo geweest dat de klanten het eigenlijk maar van 2 dagen moesten hebben. Ik ben namelijk ook vóór de ijs actie niet getriggerd geweest tot aankoop omdat de korting nihil was. Toen de ijsactie kwam was ik geïnteresseerd omdat die wél interessant was.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, kijk ieder zijn eigen mening natuurlijk maar ik zie CC als een toonaangevend bedrijf welke wel regelmatig de klant mogelijkheid op acties geeft EN CC heeft een service beleid waarin men echt heel ver gaat . Dat kom je niet veel tegen hoor.
Kijk jammer dat je deze actie gemist hebt maar er komt vanzelf wel weer wat anders hoor.
 
@Excellent - Ik kan mij enigszin vinden in je verhaal. :) So don't get me wrong here...

Aan de andere kant zijn er bijv. ook aanbiedingen bij fysieke winkels die maar 1-2 dagen geldig zijn en dan heb je ook niet altijd de kans om langs te gaan. Zelfs als die dagen vooraf worden aangekondigd. ;)

Ik bekijk vaak wat ik nodig heb en/of zou willen. Mocht er dan ineens wat acties komen, dan ben ik voorbereid. In dit geval is het effe snel online bestellen.

Carclean komt naar mijn mening met genoeg ludieke dingen, dus daar ligt het niet aan. :)
Ik koop sinds 2007 bij CC en bestel dan zo nu en dan alleen middelen als de bodem van de producten in zicht zijn. De poetsmiddelen zijn voor mij een tool om de auto in top conditie te houden en ik zit dus niet vooraf heel veel op het forum of bedenk wat ik over enkele maanden nodig heb. Ik heb gewoonweg de tijd niet om alle topics te lezen. Ik ben een poetsmiddel gebruiker voor de auto en kick niet op de producten zelf zeg maar.
 
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, kijk ieder zijn eigen mening natuurlijk maar ik zie CC als een toonaangevend bedrijf welke wel regelmatig de klant mogelijkheid op acties geeft EN CC heeft een service beleid waarin men echt heel ver gaat . Dat kom je niet veel tegen hoor.
Kijk jammer dat je deze actie gemist hebt maar er komt vanzelf wel weer wat anders hoor.

Helemaal gelijk hoor. Begrijp me ook niet verkeerd, het was tenslotte ook mijn leesfout. Ik heb een winkel in de buurt welke ook wel wat spul verkoopt maar kom er nooit. Ben ruim 10 jaar klant bij CC en het blijft de benchmark.
Maar evengoed had ik graag aan de ijsactie mee gedaan. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i