Omdat ik vind dat deze aanpassing van Carclean een beloning verdient, toch ook maar wat besteld. Het was even zoeken, maar het is gelukt.
Bedankt Carclean!!
Bedankt Carclean!!
De regen van deze maand was wel erg treurig. Helaas hebben al die regendansjes niet veel geholpen. Als troost hebben we vandaag en morgen een leuke compensatie voor jullie!
Deze korting is vanaf vandaag 13.00 uur maar liefst 24 uur geldig. Morgenochtend doen we een nieuwe meting en deze korting is dan geldig tot en met woensdag 13.00 uur! Veel shop- en schaatsplezier allemaal!
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, kijk ieder zijn eigen mening natuurlijk maar ik zie CC als een toonaangevend bedrijf welke wel regelmatig de klant mogelijkheid op acties geeft EN CC heeft een service beleid waarin men echt heel ver gaat . Dat kom je niet veel tegen hoor.het ijs idee uit nood geboren is. Als de korting zo nihil is door de weinige regenval, is de trigger tot aankoop voor ons ook te laag. Wil je je oude klanten bedanken en nieuwe klanten binden moet je af en toe wat ludieks bedenken. De concurrentie is moordend. Nu is de februari actie zo geweest dat de klanten het eigenlijk maar van 2 dagen moesten hebben. Ik ben namelijk ook vóór de ijs actie niet getriggerd geweest tot aankoop omdat de korting nihil was. Toen de ijsactie kwam was ik geïnteresseerd omdat die wél interessant was.
Ik koop sinds 2007 bij CC en bestel dan zo nu en dan alleen middelen als de bodem van de producten in zicht zijn. De poetsmiddelen zijn voor mij een tool om de auto in top conditie te houden en ik zit dus niet vooraf heel veel op het forum of bedenk wat ik over enkele maanden nodig heb. Ik heb gewoonweg de tijd niet om alle topics te lezen. Ik ben een poetsmiddel gebruiker voor de auto en kick niet op de producten zelf zeg maar.@Excellent - Ik kan mij enigszin vinden in je verhaal. So don't get me wrong here...
Aan de andere kant zijn er bijv. ook aanbiedingen bij fysieke winkels die maar 1-2 dagen geldig zijn en dan heb je ook niet altijd de kans om langs te gaan. Zelfs als die dagen vooraf worden aangekondigd.
Ik bekijk vaak wat ik nodig heb en/of zou willen. Mocht er dan ineens wat acties komen, dan ben ik voorbereid. In dit geval is het effe snel online bestellen.
Carclean komt naar mijn mening met genoeg ludieke dingen, dus daar ligt het niet aan.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, kijk ieder zijn eigen mening natuurlijk maar ik zie CC als een toonaangevend bedrijf welke wel regelmatig de klant mogelijkheid op acties geeft EN CC heeft een service beleid waarin men echt heel ver gaat . Dat kom je niet veel tegen hoor.
Kijk jammer dat je deze actie gemist hebt maar er komt vanzelf wel weer wat anders hoor.