• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Let it Rain! Een maand lang korting!

@Excellent - Ok ok, ik bedoelde het niet verkeerd. :)

Ik koop ook alleen wat ik nodig heb. Ik hoef ook niet continu op het forum te zitten of maanden vooruit te plannen, maar ik hou ook gewoon in de gaten waar ik de bodem van in het zicht zie komen. Zodoende dat ik effe snel online een bestelling kon doen met korting.

Ik kick ook niet op producten... :)
 
Was van mij uit ook niet kwaad bedoelt hoor. :blush:
Ik probeerde gewoon uit te leggen wat voor gebruiker ik ben.

Ik ga gewoon de volgende mailing van CC afwachten. :grinning:
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Don’t get me wrong en voel je als lezer vooral niet aangevallen; maar ik snap het punt hierboven niet hoor. Als er normaal gesproken besteld wordt als de bodem in zicht is en geen rekening wordt gehouden met acties, bestel iemand m.i. los van wat voor actie dan ook.:confused: Althans zo lees ik in het voorbeeld hierboven.:innocent: Dus waarom zou iemand nu dan niet bestellen??
Dan ontdek je achteraf dat er een actie was. Net als ik laatst met die jas die een week later in de opruiming gaat:p. Tja dat is balen, maar zo gaat dat helaas. Gebeurt iedereen wel eens. Valt me wel op dat er achteraf redelijk vaak op gereageerd wordt.:blush:

En voor wat betreft de actie. Tja ik vergelijk het maar met de trein of het vliegtuig. Die vertrekt ook op een bepaalde tijd en weg is pecho_O. Vond de actie iig een goed plan en de ludieke actie van de ijsmeting ivm weinig regen helemaal top! Geeft aan hoezeer CC betrokken is en tuurlijk zit daar ook een commercieel belang achter.

Er komen nog een hoop acties aan begreep ik, dus als je nog niet op de bodem bent... dan zou ik nog even geduld hebben.

Wat mij betreft een slotje erop.
 
Ik ga heus niet bestellen als ik nog maar 2 keer kan wassen/ waxen. :D Het bodempje houdt in dat het spul op 3/4 zit misschien. Zie je een actie denk je van leuk die pak ik mee en bestel nog wat ander spul mee. :cool:Niets in hoe jij het opgevat hebt in ieder geval.:p
 
Ik had dus ook de tekst niet goed gelezen van de ijs-actie, maar me gisteren wel verbaasd dat het de laatste ijsmeting was, maar de verkeerde conclusie getrokken (en dus niet de tekst van de kortingsactie nagelezen :sleeping:). Nu had ik voor mezelf toch al beslist dat mijn bestelling nog wat uit zou stellen, dus eigenlijk maakt het voor mij niet uit, maar wel een les voor de volgende keer om goed te lezen.
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Gewoon ff geduld hebben @Excellent, als ik @Laurette mag geloven zit er nog een hoop in ‘t vat.
Ik heb CC even geliked op FB en even nagekeken wanneer hun acties zijn geweest maar deze leuke actie is best interessant geweest, namelijk 22%. De meeste acties zijn merkgebonden. Ik wil van enkele verschillende merken wat bestellen.
Een korting op het hele assortiment was 10% en volgens mij voor het laatst in oktober.
 
Dan ben ik wel benieuwd wat je gevonden hebt wat je nog niet had? ;)

Ha ha @350Z. Gelukkig raken sommige zaken gewoon op of versleten.
Dus is het geworden:
Snappy Grip Handvat voor Grit Guard Emmers - Geel (Deze was niet versleten, maar nu is set van zes compleet).
Easy Detailing Hand Orange Light Cutting Pad MHPO (Vervanging van een niet meer zo nieuw en fris exemplaar).
Easy Detailing Polishing Hand Pad - White MHPW (Vervanging van een niet meer zo nieuw en fris exemplaar).
Easy Detailing Finishing Hand Pad - Black MHPB (Vervanging van een niet meer zo nieuw en fris exemplaar).
Typhoon Microfiber Cleaner - 3780ml (Ter vervanging van mijn bijna-op Micro-Restore die niet meer verkrijgbaar is).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: 350Z
Tip voor het bijhouden van je bestellingen (als dat nuttig lijkt).
Zodra bij mij iets op dreigt te geraken, schrijf ik dat METEEN op in mijn persoonlijke wensenlijst. Niet die van Carclean, maar in mijn altijd-bij-de-hand smartphone.
Zo bewaak ik wat ik nodig heb. Ik kan dat niet iedere keer even nakijken. Is mij gewoon te bewerkelijk.
Wanneer er dan een mooie aanbieding is van Carclean, dan kop ik mijn lijstje er zo in. (Als ik daar op kan wachten natuurlijk).
Wanneer ik het product eerder nodig heb, dan natuurlijk meteen de bestelling eruit.
Zo doe ik het.
 
Dat zijn toch allemaal mooie producten! Ik moet toch ook misschien eens een setje van die hand pads aanschaffen, toch wel makkelijk rond handvaten ed!

En alsnog vergeten die flubber van cyberclean te bestellen, ik wist dat ik wat vergeten was!
 
  • Leuk
Reactions: Aficior
Ik heb altijd een notitie in Evernote met een lijstje met detailproducten die ik nodig heb en/of nog eens wil aanschaffen / proberen.
Daar zit ik constant mee te schuiven, producten bij te zetten en weer af te voeren. En aanbiedingen hebben natuurlijk ook altijd effect op de inhoud en volgorde van de lijst :innocent:
@350Z iets vergeten is iets heel positiefs - is weer een begin van je volgende bestelling ;)
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en Dany
Ik werk ook met een verlanglijstje. Aanvankelijk vond ik dat nogal een bizar gegeven op de CC site maar nu zie ik er het nut wel van in. Het lijstje wordt ook regelmatig aangepast, vooral op basis van recensies hier op het forum.
 
Leuk dat we allemaal een soort van systeem hebben ontwikkeld wat net even anders is dan bij anderen, maar prima functioneert voor de eigenaar.
 
Klopt het dat als je wat uit je verlanglijstje besteld, deze hieruit verdwijnt of is dat een instelling die ik "verkeerd" heb staan?