• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lichte krasjes in lak

Nee, ik ben niet zo slordig :joy:

Linkjes:
groen
wit
rood
geel
zwart
oranje

De 3,5" zijn voor mensen die een iets kleinere backing plate gekocht hebben dan er standaard geleverd wordt.

Wat de vormen van een Fiat 500 vergis je niet in alle lastige vormen, zoals bijvoorbeeld:
- de rand die vanaf de koplamp, onder spiegelaanzet, en net boven de deurgreep langs naar achteren loopt
- hetzelfde randje dat ook doorloopt op de achterklep
- rand aan de voorkant 5 cm onder de motorkap
- de bollingen in de spatborden rondom de wielkasten
- de plooien aan de onderrand van de portieren
- verder heel veel bollingen

Het gevolg is dat een grote pad eigenlijk maar op een deel van het pad-oppervlak echt polijst, als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld een Volvo 740 dan is dat totaal anders.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag het pakket in ontvangst mogen nemen.
Er zit inderdaad zoals beschreven een 5" en 3,5" steunplaat bij.

Je heb helemaal gelijk, ik heb naar aanleiding van mijn vorige post niets gezegd :confused:

Bedankt voor de linkjes!
Het zou erop neer komen dat ik nog zo'n 6 tientjes moet uitgeven aan 3,5" pads en dan even wachten op het mooie weer en dan mijn auto kan ontdoen van alle krasjes en beschadigingen.