• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

m26 of natty's

Pascal-X

Detailing rookie
31 jul 2008
166
0
Hey,

Ik zit te twijfelen om of de m26 te kopen of in plaats daarvan de natty's clear en natty's blue samen.

maakt het weinig verschil of raden jullie iets speciaals aan? De rest van mijn poetsspullen zijn eigenlijk ook van PB
 
Denk dat het lood om oud ijzer is. Omdat al je andere spullen ook van PB zijn zou ik voor de Natty's gaan.
Weet alleen niet wat je met de natty's clear bedoelt
 
wat voor kleur auto heb je? Bij een donkere: neem de blue, anders de gewone. Of vergaap je zelf aan de aardbeienlucht van de Red.:party:
 
Ik zou of de M26 nemen of de Natty's. Gezien de rode kleur zou ik voor de rode natty's gaan als je een PB's produkt wilt.
 
ik heb zelf nog momenteel rood wordt wit in de toekomst. Mijn vriendin heeft zwart en wil het ook voor andere mensen gaan doen.
 
Rood is voor alle kleuren. Misschien anders een mooie Dodo wax?
 

Vergelijkbare onderwerpen