• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

m4ni4k stelt zich voor

m4ni4k

Detailing rookie
20 apr 2010
9
0
47
Daar gaat i dan.
Ik ben Rudolf Plantinga, ben 32 jaar, ben getrouwd met Marguerite en een kleine onderweg.
Na verschillende auto,s gehad te hebben rij ik nu in een Mazda 3 2.0 Active uit 2005, kleur Mica Black.$$)

Nu wou ik graag mijn bolide goed onderhouden, heb hem net een maand.
Dus niet meer door de krasstraat, nu kwam ik julli forum het een en het ander al tegen.

Bijvoorbeeld het 5 stappenplan, en natuurlijk het klijen :-)^ dat was totaal nieuw voor mij.
Ben dus een beginner op het gebied van (poetsen) jullie zeggen hier detailen.

De auto
P1010544800x600.webp

Welkom Rudolf.
Die velgen die jij hebt heb ik onder mijn 6 liggen, alleen die van mij heb ik laten poedercoaten.
Strakke 3 overigens.

janhenduk zei:
Welkom Rudolf.
Die velgen die jij hebt heb ik onder mijn 6 liggen, alleen die van mij heb ik laten poedercoaten.
Strakke 3 overigens.

Hoi janhenduk (arjan) ,

Ik ken jou van zoomzoomclub.nl :) heb je daar wel eens voorbij zien komen. (roest problemen geloof ik):-"
Er zijn er meerdere die de velgen gepoedercoat heben daar ivm afbladeren van de lak.
Nog geen last van gelukkig.

dannydehert zei:
Welkom!
Mooie Mazda, hangt mooi laag :ja

En ja mijn 3 is verlaagt met eibach pro veren.

Van een afstandje ziet hij er strak uit ja, maar als je dichter komt zie je de swirls je tegemoet (bij zonne schijn).
Wat deze auto ook heeft is het sinasappel effect op de zwarte lak.

Kun je hier ook wat aan doen ???