• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maaike's collectie

@Tamer: Thanks!
Vind het ook echt heel erg leuk om te doen en dan ga ik er ook voor 100% voor.
Er zal vast nog bij gaan komen, daar ben ik niet bang voor.
 
Zo, zo Maaike, dat gaat snel met die collectie van je. Je hebt het virus flink te pakken. En je komt er niet zo snel meer vanaf...
Maarreh, hoezo heb je 3 dezelfde flessen van de Menzerna's gekocht? Of ben je flink wat van plan?;)
 
Maaike je gaat hard zeg.
Totaal niet het virus te pakken..... hoe komt men erbij.. :-"
 
@Danielle : het zijn 250ml verpakkingen.
Waren behoorlijk in de aanbieding.
Heb dus 750 ml van elk...nette hoeveelheid dus
 
Balena zei:
Nog niet....
Heb daarstraks wijs besloten dat het nu misschien toch eens tijd is serieuzer te gaan sparen
Ja, detailspullen zeker......

Ik zie dat je ook de Menzerna's hebt aangeschaft. Ben benieuwd hoe je die gaan bevallen.
 
Mijn PB's washmitt schoongemaakt en toen....
De binnenkant laat los....:sob:


Nieuwe besteld!!!:party:
En natuurlijk niet alleen een washmitt.

Mijn ouders zijn brildragend (ik sinds kort ook, maar heb een bloedhekel aan dat rek op mijn neus) en aangezien ik de ruiten, buitenspiegels en binnenspiegel van mijn auto mooi en streeploos schoon kreeg willen ze een DJ Mint Merkin voor hun bril.

Die gaat in drie stukken geknipt worden, zo wordt het dragen van mijn bril ook wat leuker, lekker de hele dag glazen poetsen haha.
Voor iedereen een stukje mint merkin....nice:D

Ow...uhm en verder nog wat dingen.
Dit wordt het dan:

Dodo Juice - Basics of Bling - Wash Pad = voor het aanbrengen van de IronX soapgel op de lak wanneer nodig
Poorboys World - Chenille Wash Mitt = vervanging van mijn huidige gehavende exemplaar
Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth 2x = voor de brillies:cool:
Cobra - Microfiber Cleaning Gloves = voor het aanbrengen van de IronX soapgel op de velgen m.b.t. regelmatig onderhoud
Cobra - Quick Clenz Foam- & Woolpad Cleaner - 3 pack = omdat mijn pads a.s. vrijdag allemaal rood gaan worden
Dodo Juice - Fantastic Fur - 3 pack = zomaar? Vervanging van en aanvulling op de PB's doeken

Morgen wanneer ik terug ben onderweg naar huis wil ik even langs de action voor een extra emmer (velgen) en wat van die microvezel applicators.
 
Gisteren binnengekomen:
Poorboy's SSR 1, 2 & 2,5

Weg is nu de blackhole...
Ik wil overstappen op DJ Lime prime lite en de Wolfgang glaze.

Tevens zal ik in mei bestellen DAP900 & PRO900
Waarom?
Ik ga het echt steeds leuker vinden en meer mensen vragen me om hun auto te doen.
Prima, maar stel dat mijn DAP het ineens begeeft.
Dat kan dus echt niet!:D

En...ik wil heel graag met een rotary leren werken om de wat ernstigere plekken op mijn auto en die van anderen ook aan te kunnen pakken.
 
Eventueel het DA Microfiber Correction System van Meguiars overwogen Maaike ?

Zelf overweeg ik deze nog aan te schaffen ipv een rotary.. maar het woordje "bescheiden" mag rustig weg uit je topictitel :cool:
 
Ik zou mijn titel wel willen aanpassen, maar dat gaat helaas niet.
Wellicht dat een Modje dit kan doen?

Wat betreft dat DA Microfiber Correction System nog niet naar gekeken.
Zal ik eens doen.
 
Als je naar je eerste post gaat, die edit , kun je je topictitel aanpassen ;)
titel is een onderdeel van je openingspost namelijk
 
Vandaag in de wandelgangen gehoord dat ik mijn meesterproef behaald heb en binnenkort mijn eindgesprek wordt gepland....!:party:
Definitieve uitslag met hieraan gekoppeld een eindcijfer volgt nog.
Tevens ontvang ik binnen nu en twee weken de uitslag van mijn afstudeerproject en bijhorend individueel resultaat.

To the point, mijn middag kan dus niet meer stuk! Heb mezelf getrakteerd op het mogen doen van een bestelling bij CC (immers is het nu moreel gezien te verantwoorden) en die ziet er als volgt uit:

3434 afplaktape - 38mm breed
3434 afplaktape - 19mm breed
SSR3 Heavy Duty Compound - 473ml
PRO900 Rotary Polijstmachine
Liquid Shine Ultra Soft M14 Backing Plate - 4,8inch/123mm
Kompressor Light Cutting Pad - 6inch - Oranje
Kompressor Cutting Pad - 6inch - Geel
Foamed Wool 5.5 inch Cutting Pad
Kompressor Polishing Pad - 6inch - Wit

Na reviews en ervaringen hier te hebben gelezen, is een Rotary als de pro900 onmisbaar in een detailerscollectie. Ondertussen zie ik mezelf ook maar als amateur-detailer & geen volledig groentje meer.
De DAP weet ik te hanteren en heb voldoende spulletjes om resultaten te behalen.
Echter...een mens wil soms meer. Hopelijk gaat me dat lukken.
Ben me aan het oriënteren op een testpaneel (gele uni-lak Cuore) om op te oefenen met de pro900 en heb al talloze filmpjes bekeken (tussendoor allemaal ;) ) Ik heb zelfs al via polishingpower.nl de handleiding van de pro900 bestudeerd.
Natuurlijk is voorzichtig te werk gaan zeer belangrijk...anderzijds staat hier een wat groter rood testpaneel op wielen bij de deur. :-" Zonder gekheid, ik begin niet ergens aan als ik er geen vertrouwen in heb, ik verwacht dus dat het wel goed komt.
Vooraleer ik het ding ga gebruiken wil ik eerst oefenen, me beter inlezen en ik wil ooit nog een clinic volgen. Mezelf kennende echter, probeer ik de machine het liefst vrijdag of zaterdag al uit...

Foto's volgen wanneer de bestelling geleverd wordt.