• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maaike's collectie

't is een handzaam formaat deze hoor!
Maar...wel gespierd en behoorlijk eigenwijs/ koppig!
Een ramp iedere keer als de deurbel gaat...weleens een hond horen gillen? :schaam
Nou...deze kan het hoor! Net een aap! Echt irritant. Was dus ook weer even goed prijs vandaag...maar...we hebben het er voor over he ;)
 
Die van ons 'praten' altijd tegen je! Echt grappig! Gaan jullie mee wandelen? woeeeeee en wlawlawla of iets dergelijks :-b En blaffen doen Husky's niet, dus als er aangebeld word heerst er doodste stilte in huize Paulus :D
 
@PdB: blaffen husky's niet ? Dan zitten hier verderop zeker 2 vaag gekloonde varianten, want als ik met mijn hond langsloop dan blaffen ze de wijk bij elkaar :(
 
Je krijgt een mooie collectie Maaike :)^
Hoe bevalt de Collinite 885 Fleetwax? ik ben van plan hem aan te schaffen voor de boot :)
 
Thanks Bart!
Ik vind het moeilijk om nu al een oordeel te vellen over de collinite, omdat ik de afgelopen maanden niet heel veel tijd heb gehad om te testen en vergelijken.
Echter denk ik nu al wel de conclusie te kunnen trekken dat ik de collinite duurzamer vindt, maar zeker ook een mooiere beading vind hebben dan bijvoorbeeld de Natty's.
Ik gebruik de collinite sowieso altijd voor de schuine randen onder de dorpels (noem je dat zo?) en voor het velgbed. Het idee dat deze wax goed beschermt stel me gerust en daarom doe ik daar altijd de in mijn ogen kwetsbare plekken mee!
 
Vandaag weer een aanvulling op mijn spulletjes mogen ontvangen.
Wat nieuwe dingen als de emmers, scratchshields, de Mothers mag & aluminium polish, wheel mitt en 12 nieuwe polijstdoeken van Monello (peluche verde) en Dodo Juice (buffing polishing).
Tevens nieuw: Monello Lavare:kado & Monello Peluche Bianco (3) :kado -> bedankt Carclean!

Weer 3 extra polijstpads omdat er een aantal gesneuveld zijn, handpads, een nieuwe Meguiars Mitt, omdat de andere verkleurd is, doosje klei op voorraad, Valet pro Tar & Glue remover (bevalt onwijs goed!) en verschillende rollen 3M tape.
Kan er voor nu weer even tegenaan:ja

Edit: afgelopen november heb ik ook nog toegevoegd een Gilmoour Foamaster waar ik matig tevreden over ben vergezeld van volgens mij Autobrite foam.
Op mijn verlanglijstje staat nog een extractor die ik ergens voor een leuk prijsje op de kop wil tikken.

foto-1.jpg


En....helemaal vergeten dat ik deze zo'n anderhalve maand terug via dit forum heb overgenomen:

foto-2.jpg
 
Ik bleef dat maar uitstellen en nu ik wat meer auto's op het programma had staan moest het er maar van komen.
Zit nu erg compleet in de spullen vind ik.
Nu ff verder met passen en meten v.w.b. de scratchshields in de emmers
 
Nou...:confused: de Ka is nog niet echt goed verzorgd door me.
Shame on me.
Het weer zat niet mee, te druk met werk. Nu heb ik wat meer tijd en staat ie op de planning voor ergens dit of aankomend weekend.
Waarschijnlijk volgende week. Als het weer me een beetje meezit dan morgen eerst de Ka van moeders, maar dat zit nog aangezien ik niet overdekt kan staan momenteel.
Even geduld dus nog, maar ik ga voor mijn eigen Kaatje in ieder geval genoeg tijd uittrekken.
 
Ergens de komende week, het liefst volgende weekend, staat mijn Ka op de planning.
Maar ik ben afhankelijk van de weersomstandigheden. Als ik nog 3 weekjes geduld heb dan kan ik detailen in de garage, omdat mijn ouders dan weg zijn.
Tevens zou ik hier maar meteen een vraag willen stellen. Ik ben een tevreden gebruiker van de DAP500 (de V1 versie), werkt prima, doet zijn werk en stemt mij tevreden. Tevens ben ik in het bezit van een Pro900 vergezelt van Kompressor pads, de Pro heb ik echter nog niet gebruikt, omdat ik nog wat te weinig daarmee geoefend heb. Ben als de dood door de lak o.i.d. te gaan. Indien ik per jaar eens wat meer auto's ga doen, pak 'm beet; een stuk of 10, zou dan de DAP500 V1 hier toereikend genoeg voor zijn?
Ik ga namelijk altijd een beetje twijfelen als ik hier wat verhalen en discussie lees...voor nu zal ik dan ook enkel en alleen de DAP gebruiken en niet de Pro. Is het verstandig om een nieuwe DAP900 aan te schaffen of kan ik daar beter mee wachten tot deze huidige DAP ooit eens versleten is en ik me nu verder ga bekwamen in de Pro900? Ben zelf namelijk niet overtuigd om te gaan voor een nieuwe dap daar de huidige prima dienst doet, wellicht dat de die-hard dap gebruikers daar toch een andere mening over hebben. Die zou ik dan ook graag eens terug willen lezen. Misschien dat ik de komende tijd eens met Pro900 gebruikers mee kan/ mag kijken om het mezelf eigen te maken.
 
Met een DAP500 kom je een eind op de Ford lakken, doe je ook auto's detailen van andere en gebruik je het vaak dan is de DAP900 een betere keuze.