• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maaike's collectie

In de startpost is nu eindelijk een duidelijk overzicht geplaatst van de collectie in totaliteit.
Indien er nog spullen bij gaan komen dan zal ik de startpost steeds aanpassen.

Jazeker, die heb ik wel. Toen stond de auto hier net vers op de oprit.
Nu ga ik geen foto maken en posten, want:
1) Hij is vies
2) Moet nog compleet onder handen genomen worden

IMG_0871-1.webp

IMG_0878-1.webp

Dankje!!! Ben er ook zeer blij mee. Vind het stiekem jammer dat er zo snel behoorlijk wat km's op komen. Maar goed, het is en blijft een auto en heb ik hier weer een mooi excuus aan de poets te blijven ;)
Zit heel de dag al op hete kolen. Eerst de andere KA en dan die van mij.
Als het goed is heb ik morgen een leuke show-off....hopen maar dat de buien hier over trekken.

Kleine toevoeging met vooral spulletjes die op waren, verkeerd gewassen of waar ik gewoon nog niet genoeg van had.
De cone is wel nieuw voor me, omdat ik mijn (hopelijk morgen te ontvangen) nieuwe set velgen en de huidige, goed wil schoonmaken, polijsten en beschermen.

Vandaag wil ik nog speciaal wasmiddel voor mijn doeken bestellen aangezien die gewassen zijn met poederwasmiddel en ik ze weer netjes zacht en dus bruikbaar wil hebben. Kortom: gemoeg te doen, op te ruimen en in te delen de komende tijd ;)

Juli2012.webp

Leuke collectie Maaike! :-)^

Ik ben benieuwd naar je opvolg bestelling :lol

Zie ik daar nou Tough Prep tussen staan? Wat ga je daar overheen zetten?

Zal me eens gaan inlezen in wat Autofinesse allemaal te bieden heeft.
Misschien leuk te proberen op mijn eigen auto, op termijn....

Uhu.... Ja.
Was de micro restorer vergeten en spruzoo of eraser.
Toen dacht ik; de iron-x paste is handig, net als de tar-x, dj ruitenspul enzo.
Ach...ben nu weer compleet ;)

Gelukkig heb je de collectie dan weer lekker compleet. :cool Hoe bevallen de rode handpads je, of heb je ze niet eerder gebruikt?

Ja verschillende merken auto's, verschillende producten.
En stiekem vind ik gewoon het fijnst dat ik kan kiezen welk product ik die dag kan gebruiken :lol