• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mag de Poorboy's White Diamond ook op donkere kleuren?

artemis12

Detailing rookie
5 aug 2009
48
0
Ik ben een poetspakketje aan het samenstellen maar ik was eerst van plan 123 plan van meguiars te kopen , nochtans komt het pakket van poorboys bijna op hetzelfde neer en zijn de resultaten wat beter. Ik ga alleen moeten kiezen voor white diamond als glaze ... Geen probleem want ik heb een witte auto maar mijn vader zijn auto is een donkergrijze... Nu mijn vraag kan ik de white diamond ook hiervoor gebruiken of moet ik echt black hole gebruiken.

Dit om toch een beetje naar de kosten te kijken, gewoon de white diamond en black hole samenkopen zou natuurlijk de oplossing zijn.

Groeten !

Geen probleem, je kan de White Diamond gewoon op elke lak zetten.

[mod]onnodige quote verwijderd[/mod]

Omgekeerd ook? De black diamond op bvb een zilvere wagen...
Of maar de Dodo LP gebruiken die ik ook heb :)

Ik heb wel eens Black Hole op een deel van het dak van mijn witte caravan gezet. Bij de eerste bewegingen denk je 8-o alles onder de grijze en zwarte smurrie!
Maar als je flink doorwrijft, spreiden de kleurpigmenten zich uit en zie je daar niets meer van. Daarna afnemen en je hebt een schitterende glans waarbij het dak zelfs een wat warmere tint wit had gekregen. Maar voor mij gevoel moest ik wel behoorlijk veel te hard werken en poetsen om het zwarte product goed weg te werken. En voor een testspot is dat nog wel te doen; maar 12 vierkante meter caravandak.... :no dacht t niet.

Flesje white diamond gekocht, werkt beter; is er ook voor bedoeld. Mijn advies voor Black Hole op een (hele) lichte kleur: het kán wel; maar gewoon niet doen.

Op gewone lak zal je niet zo'n probleem hebben als je het maar dun aan brengt. Vaak genoeg gedaan zonder problemen.

de helft betalen is niet eerlijk, jou mito is maar een klein wagentje (je had toch een alfa mito??):-"

ik zelf zou als het voor 2 auto's met heel verschillende kleuren is, gewoon dodo limeprime lite nemen !

Inderdaad een mito maar die zijn bijna net zo groot als een 3 deurs 147 hoor :)
Ik ga de auto van mijn vader uiteraard wel meer dan 1 x doen , anders is het inderdaad wel wat oneerlijk.