• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

mag je ook met zwarte velgen rijden ?

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
Geef ne keer uw gedacht, ik zou graag de winter doorgaan met metalen velgen.
Mijn vrouwke ziet dat niet erg zitten, maar ik vind mijn auto der echt wel uitzien als een "gangsterwagen" , heeft ook wel iets.
Zeg mij is wat jullie dervan vinden, eerst een paar pic's met zomerbanden, dan met wintersloeffen.

DSC_3278.webp

DSC_3287.webp

Nu met winter sloefjes ...

DSC_3296.webp

DSC_3301.webp

DSC_3300.webp

Bedankt voor het lezen, ben is benieuwd naar enige reactie.
Mini.

Geen gezicht :(
Toch echt kijken voor paar mooie doppen

Maar om de vraag te beantwoorden: het mag wel :rules

Zoek er a.u.b. een paar *nette* dopjes op.
Ik vind die zwarte stalen velgen geen gezicht. Dat het 's winters 'stoer' zou zijn, snap ik ook geen bal van.

Me polo vond ik vetter op zwarte staaltjes dan op me LM velgen :S
en zelfde geld voor me pa's bruine corsa A! Ding is bruut op zwarte staaltjes!

Maar voor deze auto... vind ik het niks..
allereerst zijn de velgen VEELS te klein voor deze auto :P
+ ik vind zwart op zwart nooit wat (zwarte lak/zwarte velg)

zou er zelf wieldoppen op zetten:-"

Hey Minieken,
er schiet me net iets te binnen. Een tijdje geleden hadden de basisversies van de berlingo's een zwart plastieken naafkapje op hun zilveren stalen velgen.
Dit zou bij jou netjes die centerbout van je wiellager en het bruine bijhorend vet netjes wegstoppen....het resultaat zou nog wat fraaier zijn :cool

Ok, aan 'dopjes' was ik ook al aan't denken, maar ik wil der deze winter wel mee door de sneeuw en dergelijke rijden.:weetniet
Daarom denk ik dat dit nog niet zo gek is, we gaan nl graag met de caravan op vakantie, ook in de winter. :-"

Minieken zei:
Ok, aan 'dopjes' was ik ook al aan't denken, maar ik wil der deze winter wel mee door de sneeuw en dergelijke rijden.:weetniet
Daarom denk ik dat dit nog niet zo gek is, we gaan nl graag met de caravan op vakantie, ook in de winter. :-"

dan zou ik geen deksels gebruiken.....je zou ze beschadigen met eventuele sneeuwkettingen....

Ben geen fan van staal, althans niet op een auto als de uwe.
De staat waarin de velgen verkeren is echter van extreem nieuwe kwaliteit :ja

Kan je mss zo laten.
Of zoals een vriend van mij een paar wieldoppen en dan in een bepaalde kleur spuiten.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, op zijn minst een speciaal kleurken ...

Ik zou dan eerder voor 'pensioen-zwart' gaan.

Om het sober te houden.

Wie weet, ik zal is naar de citroen garage rijden, mss geraakt hij daar nog nét, zonder boete's of opgepakt te worden, met een maffia auto.:lol

Nee past niet. C-crosser is 5 gaats en berlingo is 4 gaats. Die doppen van de berlingo worden op de wielbouten vast geklemd.

-ben automonteur bij een Citroën dealer-

Ik vind het er de auto niet voor. Een Peugeot 106 rallye is supergaaf met stalen wielen, de meeste kleine hot-hatches eigenlijk wel.
Ook door de hoge bandenmaat + absoluut geen gevulde wielkast ben ik geen fan..

Maar natuurlijk mág het wel! :)

Donkere velgen staan m.i. de auto wel, maar donkere stalen velgen... niet helemaal... ik zou persoonlijk in ieder geval -zoals corsawim al zei- naafdoppen erop zetten.

Trouwens: als je het zelf nu mooi/apart vindt? Waarom niet zo laten?