Na jarenlange mishandeling , was de lak van deze 323 in zeer slechte staat.
Mijn werkwijze:
Eerst wielkasten met de hoge druk gereinigd
Daarna auto in de foam gezet
Velgen met Wheel Brightener en Iron-X gereinigd
Banden,logo's, sponningen en wielkasten gereinigd/ontvet met APC
Motorruimte met de AG Engine Cleaner en AG V&R gereinigd, ingewerkt met een borstel, afgenomen met een microvezel
Gewassen met Valma wash & shine
Gekleid met Born Slippy en Meg's Clay
Gepolijst met Inizio Forza op geel......
Gepolijst met Mezzo op wit
Gepolijst met Finale op zwart
Geen glaze, bracht geen meerwaarde bij een testspot...
Daarna gewaxt met Collinite 845
Banden in de Meg Tire gel
Velgen in de Rimwax
Plastic in de Trim restorer
Rubbers in de V.R.P.
Helaas ben ik vergeten de tijd onder de foto te zetten, ik weet dus niet wat de "voor" en wat de "na" foto's zijn...:rules
Mijn werkwijze:
Eerst wielkasten met de hoge druk gereinigd
Daarna auto in de foam gezet
Velgen met Wheel Brightener en Iron-X gereinigd
Banden,logo's, sponningen en wielkasten gereinigd/ontvet met APC
Motorruimte met de AG Engine Cleaner en AG V&R gereinigd, ingewerkt met een borstel, afgenomen met een microvezel
Gewassen met Valma wash & shine
Gekleid met Born Slippy en Meg's Clay
Gepolijst met Inizio Forza op geel......
Gepolijst met Mezzo op wit
Gepolijst met Finale op zwart
Geen glaze, bracht geen meerwaarde bij een testspot...
Daarna gewaxt met Collinite 845
Banden in de Meg Tire gel
Velgen in de Rimwax
Plastic in de Trim restorer
Rubbers in de V.R.P.
Helaas ben ik vergeten de tijd onder de foto te zetten, ik weet dus niet wat de "voor" en wat de "na" foto's zijn...:rules