• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mazda MX-5, British Racing Green - flinke poetsbeurt!

zoo schier wagentje zet je daar ff neer zo !
Glimt weer zoals het hoort..

Maareh ik las vanalles over engine cleaner ed.?
Heb je daar geen pics van!? Zeer benieuwd ernaar! :jippie

prima result!!!

wat ik me enkel afvraag is wat de Black hole nog toevoegd na de SRP???

wij hebben beide naast elkaar als een 50/50 uitgetest en we zagen geen verschil...

@Dennis:
Haha nog niet, dat is het volgende projectje. :)

@Cruiser: Nee, het helpt inderdaad niet echt... enkel bij wat verweerde plekken (vogelpoep en hars o.i.d.) kreeg ik het idee dat het wat hielp... maar kan natuurlijk ook suggestief zijn. ;)

proxii zei:
@Dennis:
Haha nog niet, dat is het volgende projectje. :)

@Cruiser: Nee, het helpt inderdaad niet echt... enkel bij wat verweerde plekken (vogelpoep en hars o.i.d.) kreeg ik het idee dat het wat hielp... maar kan natuurlijk ook suggestief zijn. ;)

Keep us up to date mate!! :D

en ff snel gaan doen hah! :|~*

Niet nodig om een topic van een half jaar oud omhoog te trappen, had even een PM/email gestuurd.

Goedemorgen beste Dennis,

Ik denk dat je jouw opmerking even moet toelichten.
Is het dan zo verkeerd om in het Show Off gedeelte respect te tonen voor iemands werk? Ik zie dat degene die je de opmerking doet toekomen nog niet zo heel lang lid is, dus zou me kunnen voorstellen dat hij nog aan het leren en lezen is.

Met vriendelijke groet,
Aficior