• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mcive stelt zich voor....

Mcive

Detailing rookie
7 okt 2008
100
0
He daar.. mijn naam is McIve (Ivor) woonachtig in Gemert (NB) en rij in een zilvergrijze Altea XL 1.4 TSI.
Ik ben via Seat Online bij Carclean terecht gekomen en heb me voorgenomen om dit jaar nog het eea te gaan bestellen bij Tim en zn kornuiten.
Verders is dit een perfect forum duidelijke taal en goede tips en tricks over de meest uiteenlopende dingen maar vooral over onze grote liefdes....

groetuh en tot snel :cool:
 
Welkom op het forum! En inderdaad, foto's van je bolide doen het altijd goed hier! Of durf je nog niet zo goed aangezien je nog geen bestelling hebt gedaan?? :p :D
 
Xizer zei:
Welkom op het forum! En inderdaad, foto's van je bolide doen het altijd goed hier! Of durf je nog niet zo goed aangezien je nog geen bestelling hebt gedaan?? :p :D

PRUSIES:schaam
 
Kijk eens rond op het forum. Veel lezen... en nog meer lezen.. Een starterspakketje bij Tim bestellen, goed naar zijn adviezen luisteren en dan komt het helemaal goed!
 
Omegauser zei:
Hallo Ivor,

Welkom! Ben wel benieuwd naar de foto's.

Groet,

Zal wat langer duren we zijn net vanuit Nootdorp verhuisd naar Gemert en zit op de computer van mn schoonvader te tikken en onze camara's zitten in de opslag......
 
Dank dank dank allemaal voor het warme welkom....
Het zal alleen nog ff duren voor de foto's we hebben net te horen gekregen dat we dinsdag de 28e de sleutel krijgen van ons nieuwbouwhuis.
Dus we gaan er ff tegenaan zodat we voor de feestdagen erin kunnen en het mooiste is een lekkere grote achtertuin met schuur en van "de baas" mag pappa ook een carport neerplanten dus daar is pappa heeeel blij mee....:ja mamma's auto buiten voor de deur tussen de spelende kinderen en pappa Altea onder het huisje...w^^w
Ik heb inmiddels wel de eerste order bij Tim en zn mannen geplaats en ik kan niet anders zeggen zag er goed uit ik had besteld : Black Wow , CG Miracle Dryer , Gold Class Shampoo , Super Snow Foam en een Gridguard en van de mannen als extraatje een Cobra Super Plush Deluxe Microfiber Towel.....
Ondertussen ook via Marktplaats een leuke nieuwe HD reiniger van Alto op de kop getikt dus vandaar het flesje foam ff kijken wat er gebeurt met de bijgeleverde shampoo unit van Alto.
Ik wil wel heel graag voor de toekomst nog de Foam Kit HD aan schaffen en ook nog de DAP maar dat is toekomst eerst ff het huis klaar en de Carport en tussen door gaan we met een jerrycan heet water naar de wasbox in de buurt en doen we het voorzichtig met de hand met het 2 emmer systeem en de washmits.