• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meg NXT aftoppen met Dodo Juice?

DB9

Detailing rookie
23 aug 2010
448
0
Waarschijnlijk zoals zovelen heb ik ook gebruik gemaakt van de aanbieding die CC had en heb oa de Dodo Juice supernatural gekocht. Uiteraard wil ik deze zsm gebruiken. Ik heb ook nog de Meg NXT Tech wax en vraag me af of het verstandig is om deze met de sn-wax kan aftoppen. Of is een combi met deze twee waxen not done en kan ik beter of alleen de meg gebruiken of alleen de dj-wax?

Hoop dat jullie me kunnen helpen

ik weet niet hoe het met de hechting van de SN2.0 op de NXT is....
ik denk dat de SN2.0 op de kale lak een optimale hechting is als je 'm goed behandeld...
maar ik heb (nog) geen ervaring met de SN...

Zou dan alleen kleien en daarna waxen met de sn voldoende zijn? De auto is net 3 maanden oud en heb em drie weken geleden voor het eerst gekleid en daarna in de nxt wax gezet. Zijn daarna twee weken met de auto op vakantie geweest en wil de auto weer spik en span hebbben, dus vandaar dat ik sta te popelen :-b Vrijdag word een mooie poetsdag voorspeld :)

Mag ik ff inpikken (moet ik er niet nog eens een apart topic voor openen) ? =-o

Ik heb zojuist dappertje dap gekocht.

Ik heb hier ook nog de NXT staan van meg's.

Ik wil Black hole gebruiken en EXP.
Is dan mijn NXT wax overbodig of kan deze er nog gewoon ergens tussendoor gegooid worden?

NXT bevat cleaners en zal (deels) de BH weer verwijderen.
dus beter niet. zet dan gewoon 2 lagen op van je "eindwax"