• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars drying towel wordt hard en neemt geen water meer op, wat nu?

tamer zei:
@ Bs, hoe verwijder jij het sop van de wagen na het wassen?

foam gun heb ik nog niet:(

als volgt:

- wassen / washmitt
- sop afspoelen met tuinslang en dan de kop eraf halen, en zo dicht mogelijk tegen de lak aanhouden, zodat het water sneller van de lak verdwijnt.

Hier is de Poorboy's doek in gebruik, ben ik tevreden van.

Echter, mijn 2 Water Magnets gebruik ik ook nog steeds, voor deursponningen enz...Heb ooit een 2de watermagnet gekocht omdat ik toch het gevoel had dat de wateropnamecapaciteit iets afgenomen was...daarmee wil ik echter niet zeggen dat de watermagnet compleet faalt in zijn taak. De exemplaren die ik heb drogen nog steeds, kan er eigenlijk niet over klagen...enkel zijn er doeken dit beter doen en goedkoper zijn. Zoals gezegd gebruik ik de doek van Poorboy's en die neemt meer water op dan de Watermagnet....lijkt me logisch ook want hij is groter dan de meg's variant.

De Delirium heb ik geen ervaring mee...maar dat komt ongetwijfeld nog wel. :-d

Ik wil de Delerium aanschaffen, vaak goede recenties 4/5 a 5/5 en nu met de actie een van de goedkopere/betere in het assortiment.

Heb ook een slechte ervaring met de meg doek. De doek begon na een keer wassen helemaal te rafelen. Zoals gewoonlijk zonder enig probleem m'n geld van CC terug gehad en heb daar de mothers droog doek voor in de plaats gekocht. Wereld ding, alleen is ie te dik om bv de kieren bij m'n spiegels te drogen. Hiervoor heb ik de pb doek gekocht en dat is ook een hele goede.
Maar moet wel toegeven dat de megs doek wel deed wat megs beloofd: zonder wringen in een keer de auto drogen.

En verder wil ik nog de ts meegeven om de correspondentie naar megs een beetje netjes te houden en vrij van emoties. Weet niet of het misschien een grap was, maar wat je schreef sloeg idd nergens op. Denk niet dat ze dit soort brieven serieus nemen..

Als ik iets zou sturen, zal ik toch op een iets andere manier doen als dat ik hier schrijf, want dan krijg je helemaal niks gedaan.

Heb ook de Meg's doek verbannen naar de "vuilere"plaatsen.
Gebruik de droogdoek van poorboy's en
de Dodo Juice Soft Touch Premium Drying Towel
Laatste twee kan ik sterk aanbevelen:cool

Ik gebruik de microfiber MAX supreme drying towel van Carrand. Na ongeveer een half jaar wekelijk gebruik, merkte ik dat hij minder water begint op te nemen. Vandaar dat ik nu de CSF delirium orange drying towel heb aangeschaft. Ik heb veel goede verhalen erover gehoord/ gelezen, maar heb nog geen praktijkervaring ermee.

bs zei:
Als ik iets zou sturen, zal ik toch op een iets andere manier doen als dat ik hier schrijf, want dan krijg je helemaal niks gedaan.

Ook al ben je minder tevreden over de doek (kwaliteit en prijs/prestatieverhouding), de service van Meguiar's Nederland is wel uitstekend en ik weet zeker dat ze het netjes voor je oplossen.