• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's Trim Detailer vlekt en loopt uit, hoe komt dit?

Lampjuh

Detailing rookie
20 mei 2009
11
0
Ja, heb me net aangemeld ook voor dit probleem...
werk nu met megs trim detailer op de bumpers van mijn opel corsa en op de bumpers krijg ik van die vieze druipers door de regen.
het blijft lang mooi,maar hij loopt snel uit.
ligt dit aan het bumpermateriaal???
toch vreemd. verders best mooi spul,zolang het dus maar droog blijft.
moet wel zeggen, heb hem niet ontvet met apc oid,maar met een ontvetter/schoonmaakmiddel.
 
Lampjuh,

Als eerste, welkom op dit glanzende forum :)^

Dat de Trim Detailer 'lopers' laat zien, komt waarschijnlijk omdat het té dik aangebracht is.

Een ander nadeel van TD is dat het produkt óp de bumpers en/of trims blijft liggen. Een mooi product dat ín de bumpers en/of trims trekt, is Poorboys World Trim Restorer.
Wil je een nog duurzamer produkt, ga dan voor de Black WOW.

Zie de reviews van beide produkten:

Black WOW
PB Trim Restorer.
 
Even een nieuw topic voor gemaakt!

En welkom op ons forum Lampjuh.

Ook als Trim Detailer dun wordt aangebracht blijft het bij de meeste gebruikers vlekken, het komt door de eigenschap van het product als dressing. Verder sluit ik me helemaal bij boenstaande reactie aan. :ja
 
Tim zei:
Verder sluit ik me helemaal bij boenstaande reactie aan. :ja

Ik niet! Black Wow trekt zeker niet in de bumper. Black Wow is op basis van siliconen en ligt als een laagje óp de bumper. Verder kun je je de moeite besparen om Trim Restorer of Black Wow aan te schaffen voor de bumper van je Corsa want ook deze 2 producten zullen die vieze lopers gaan vertonen.

Ik heb momenteel SmartGel in bestelling staan welke ik als laatste wil gaan proberen in de hoop de bumpers van onder andere Corsa en Twingo langer mooi te houden. Het is mijn laatste hoop maar ik vrees het ergste...
 
Net zoals met lak zijn er ook heel veel verschillende soorten kunstof. De een is net wat opener en anders van structuur. Vind zelf de TD ook geen knaller tov producten als Trim Restorer en Black Wow.
 
Xizer zei:
Ik niet! Black Wow trekt zeker niet in de bumper. Black Wow is op basis van siliconen en ligt als een laagje óp de bumper. Verder kun je je de moeite besparen om Trim Restorer of Black Wow aan te schaffen voor de bumper van je Corsa want ook deze 2 producten zullen die vieze lopers gaan vertonen.

Ik heb momenteel SmartGel in bestelling staan welke ik als laatste wil gaan proberen in de hoop de bumpers van onder andere Corsa en Twingo langer mooi te houden. Het is mijn laatste hoop maar ik vrees het ergste...

Ik heb vroeger een opel tigra gehad, waar volgens mij dezelfde kunstof materialen gebruikt worden als op een Corsa C. Met Valma - Plasticolor heb ik mijn bumpers altijd mooi en netjes zwart gekregen zonder lopers. Misschien een idee om ook te proberen :)^
 
@ Tim, bedankt voor het maken van een apart topic.
te dik opgezet denk ik niet, heb zoveel mogelijk moeite gedaan om met een klein druppeltje een heeeel groot deel te doen.
maar nemen jullie het product af even na opbrengen of niet?

en tja, ze worden er mooi van, echt goed,maar het houd niet goed op de plekken waar water langs loopt.

zal nog eens goed ontvetten en dan nog eens opbrengen en afnemen na een korte tijd. eens kijken wat het dan doet.
en eens wat pads hier bestellen,denk dat dat ook stukken makkelijker werkt.
iemand nog een tip voor een goede bandengel/zwart??

groeten rick
 
oke... nja, om nu meteen dit flesje weg te kieperen vind ik ook wat zonde, dus zal eerst nog eens proberen...