• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meld je aan voor de nieuwsflits!

hondasport;349590 zei:
Ik heb vandaag gebruik gemaakt van de actie. Ik had met kerstmis een dap900 gekregen van mijn vrouw en ik heb gisteren een bon gekregen van 40€ voor bij Carclean.com. Daarmee heb ik vandaag een pro900 gekocht en een mooi fiberpakket van monello gekregen.
Samen met mijn dap500 die ik al had wordt dit stapelen met de machines :)

Ik mag toch hopen dat je meer dan die 40 euro kwijt was. Ik was gisteren met de nieuwsflitsactie al meer kwijt:auw . Anders gaat dat ding nog voor die binnenkomt wer terug:-b .

Volgens mij was die actie vanaf 100 euro besteding, toch?
 
@ShuttersPeet Je zal toch even moeten informeren bij je provider of goed je spam-instellingen moeten controleren. De mail is direct aan je provider aangeboden en geaccepteerd:

2013-12-28T12:19:12.468Z,Outgoing SMTP server,08E0B595DF703510,1,188.202.*.*:35227,212.54.*.*:25,+,,
2013-12-28T12:19:12.484Z,Outgoing SMTP server,08E0B595DF703510,2,188.202.*.*:35227,212.54.*.*:25,
 
Thanks, Tim!

Tjonge, wat een boel en verschil in regeltjes zit er in het verzenden van 1 zo'n email naar een ontvanger toe,...

Maar inmiddels wel gevonden de email, snap er alleen nog steeds helemaal niks van,... Opende na een kleine 2 weken mijn Macbook weer eens, en opende hierop de email, tadaa, na ophalen mail zat deze er bij! Volgens mij werkte mijn iCloud niet helemaal correct ofzo, want op de Iphone en Ipad had ik hem niet ontvangen, na opnieuw instellen van mijn iCloud weer wel, zucht! Ontvang op deze mail alleen vertrouwde emails, en dat zijn er niet meer dan op 2 handen te tellen :)_[]
 
Eenmalig de verzender toevoegen aan je contacten wil in sommige gevallen wel helpen.
Of zorgen dat de verzender label-vrij is. Gmail heeft hier bijvoorbeeld tegenwoordig een handje van.
Die labelt bijvoorbeeld het een en ander als reclame, waardoor je een mailtje niet in je primaire inbox ziet.
(Maar goed jij hebt het over icloud en dergelijke dus dit zal bij jou helaas niet opgaan.)
 
Als je mail kijkt op diverse apparaten moet je er wel voor zorgen dat alles synchroon loopt.
Anders mis je soms een mailtje