• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mengverhouding Dodo Juice Born to be Mild

superdave

Detailing addict
2 mei 2010
40
52
Ik heb nu BTBM shampoo besteld voor de 2e keer... maar aangezien er zo ontzettend weinig in een emmer moet, hoe bepalen jullie nu wat 1ml is?

Ik heb een 'dokter' spuitje gebruikt van 6ml elke keer, maar daar kreeg ik het laatste er niet uit. Tevens niet echt ideaal om iedere keer de dop er af te draaien.

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen!?

Met een maatbekertje van de hoestsiroop of apotheek. Wellicht ook te koop bij winkels als Xenos, Hema, Blokker, V&D of Ikea.

Milimeter meer opzuigen, dan maakt het restje ook niet meer uit ? Verrot niet in de spuit denk ik dan ( als alternatief voor het zelf ook gebruikende minimaatbekertje )

Het restje kun je in de conus van de spuit laten zitten, daar is de schaalverdeling van de spuit op berekend. Dus de spuit tot aan het gewenste streepje met shampoo vullen en dan in de emmer leegdrukken. 20ml in de spuit = 20ml in de emmer

meuh

Knuppel in het hoenderhok:

Ik "kwak" altijd 2 dopjes erin op 15 liter water.

Gelukkig maar, ik was al bang dat ik ook nog het water kwam af aan het meten.

Zag me al 10ml water eruit scheppen.

:lol